Týždeň geeka č. 167 - Tomb Raider, King, Martinus Cena Fantázie, Punisher

Týždeň geeka

Na začiatku 167. dielu týždenníka pre geekov aj my pripomíname, že uzávierka našej výtvarnej súťaže Svet na tvoj obraz 2017 je túto sobotu, takže neváhajte už ani chvíľu, maľujte, natierajte, skenujte a posielajte a ak máte kamaráta, ktorý dokáže vytvoriť pekný obrázok v žánri scifi, fantasy alebo komiks, tak mu o súťaži povedzte. Okrem toho sa nakopilo filmových, knižných a ďalších noviniek. Medzi nimi Matt Damon predvádza super prostriedok na zníženie hmotnosti a nová Lara Croft je tiež o čosi menšia. Pre malých strachopudov je tu pár teenagerských hororov a jeden King. Viete, ako sa robí diera do vody? Ľahko. Ťažké je tú dieru vo vode udržať a Guillermo del Toro o tom vie svoje. Pre milovníkov animákov tu máme pár filmíkov o psoch, králikoch, býkoch a duchoch. Nový trailer dostal aj ten pán s lebkou na mikine a kovovou doštičkou v lebke. Pre tých, ktorí uprednostňujú knihy, tu máme tiež pár pikošiek, medzi ktorými kraľujú antológie a zborníky. S tým súvisí aj oznámenie finalistov súťaže Martinus Cena Fantázie 2017.

Na konci nesmie chýbať nová súťažná úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 167 – Tomb Raider, King, Martinus Cena Fantázie, Punisher

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Výtvarná súťaž Svet na tvoj obraz 2017

Downsizing trailer

TOMB RAIDER – Official Trailer

AMERICAN SATAN – Official Trailer

The Sandman Trailer

1922 Official Trailer

Murder on the Orient Express

THE SHAPE OF WATER

The Commuter International Teaser Trailer

TISLE OF DOGS Official Trailer

Peter Rabbit Trailer

Ferdinand Trailer

The Guardian Brothers Trailer

Marvel's The Punisher Season 1 Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


27. septembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry