Týždeň geeka č. 155 - Zase Blomkamp, Jumanji, Jackie Chan, Inhumans a Starcraft

Týždeň geeka

Aj keď je redakcia Fandom.sk na dovolenke, o najnovšie správy vás neukrátime. Nie je tomu inak ani v prípade pravidelného týždenníka pre geekov. V jeho 155. časti sa dozviete na začiatku smutnú správu, ale neskôr aj pár veselých: všetci starneme, ale niektorí to vedia s gráciou. Niektorí nie a niektoré hry nestarnú vôbec, len proste zmenia skupenstvo. V ostatnom čase zasa hrajú prím filmy, kde výraz prevažuje nad významom, nuž si aspoň nechajte popásť oči, veď krvi a čriev nikdy nie je dosť. Odbočka od SHIELDu začína naberať jasné kontúry, napríklad takého francúzskeho buldočka vo veľkosti slona. No a tipnite si, ktorý animák zakončí dnešnú prehliadku trailerov na audiovizuálne di­ela.

Na záver vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová šikmooká komentovacia úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 155 – Zase Blomkamp, Jumanji, Jackie Chan, Inhumans a Starcraft

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

The Foreigner Trailer

JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

Armed Response Trailer

Marvel's Inhumans – Official Trailer

Oats Studios – Volume 1 – Firebase

Rick and Morty Season 3 Trailer

StarCraft: Remastered – We Are Under Attack!


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


5. júla 2017
Marek Čabák a Juraj Búry