Týždeň geeka č. 153 - Hviezda pechota, Black Panther, Clown, Rakka, Drsný spasitel a E3

Týždeň geeka

Na začiatku 153. časti videotýždenníka pre geekov si predstavte, že nejaký človek každú jednu nedeľu za ostatné tri roky venuje svoj čas, vedomosti a profesionálne zručnosti príprave audiovizuálneho spravodajstva. A to bez nároku na odmenu, okrem pár hrejivých slov v komentároch. Len preto, aby bola urobená dobrá vec. Je to scifi? Nie, realita. Týždeň geeka tu už máme tri roky a raz proste musela nastať jedna nedeľa, keď sa okolnosti nakopili tak, že vydanie nového dielu spravodajstva nebolo možné.

Našťastie sa veci dali do poriadku a v najnovšej časti týždenníka čaká kopec zaujímavých správ. Bohužiaľ, začíname tými smutnými. Prvou z nich je, že sprej proti leukémii a starobe ešte nemáme, a tak sa svet musel rozlúčiť s najzábavnejším Batmanom všetkých čias. Aj osadenstvo Babylonu 5 si musí škrtnúť jedného člena. Radostné správy tu máme pre milovníkov čiernych mačiek. Mimochodom, viete, že čierne mačky z útulkov si nájdu nový domov najťažšie? Tešíme sa tiež z pokračovania animovanej Hvezdnej pechoty (načim si zasa zopakovať dvojku) a komu bolo málo StarGate Universe, má tu náplasť na svoju roztrasenú dušičku. Žambochov Drsný spasitel sa predsa točí a natočilo sa aj pár krátkych filmov, ktoré si môžete pozrieť už a teraz. Na Štartovači nájdete zaujímavú stolovú hru. A keďže uplynulý víkend sa hráči rojili, noviniek z tejto oblasti je neúrekom.

Na záver vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová videoherná komentovacia úloha.

A na úplný záver – my, fantastickí novinári, tu vždy budeme pre vás, lebo každú fantastickú správu treba šíriť ďalej. Hoci aj zadarmo.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 153 – Hviezda pechota, Black Panther, Clown, Rakka, Drsný spasitel a E3

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

BLACK PANTHER – Official Trailer

Starship Troopers: Traitor of Mars

Oats Studios – Volume 1 – Rakka

CLOWN: Cesta Temna – Short Film

Velryby ničí svět: podpořte originální deskovou hru na Startovači

Drsný spasitel – 8. den dotáček – Poslední klapka

Call of Cthulhu – PS4 Trailer

Detroit: Become Human – PS4 Trailer

Wolfenstein II: The New Colossus – E3 2017 Full Reveal Trailer

Shadow of War: Official Eltariel E3 First Look

Metro Exodus – E3 2017 Announce Gameplay Trailer

Star Wars Battlefront 2: Official Gameplay Trailer

Marvel's Spider-Man (PS4) 2017 E3 Gameplay

SPIDER-MAN: HOMECOMING – Virtual Reality Experience Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


21. júna 2017
Marek Čabák a Juraj Búry