Týždeň geeka č. 149 - Blade Runner, Iron Sky 2, Dredd, Syfy, Žena se sovou a súťaž

Týždeň geeka

Už ste mali čierny kašeľ? Nie? Tak ho možno dostanete… Šokujúce novinky prináša aj 149 diel týždenníka pre geekov. Vysypali sa očakávané trailery, napríklad na film o tom, či sa androidom sníva o elektrických ovečkách. Šibnutý Iron Sky sa tiež pomaly dočká pokračovania. Zo sveta komiksových adaptácií dve správy: Hellboy sa prezúva, ale čo je dôležitejšie, naše modlitby boli vyslyšané a naše petície prečítané a schyľuje sa k seriálovému Dreddovi. Normálne aj na Slovensku sa točia „opráski so slovenkej hystórje“, a bude tam aj Latinák! Predstavíme si Ženu so sovou a výsledky Ceny Akadémie SFFH, kde sme dostali ocenenie za to, že ešte dýchame. Podrobné výsledky nájdete aj v odkaze pod videom. Pár príjemných správ sa nájde aj pre hráčov.

Na konci spravodajstva je súťaž o knihu Xenomorfing. A celkom na záver vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová komentovacia úloha o prezuvkach.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 149 – Blade Runner, Iron Sky 2, Dredd, Syfy, Žena se sovou a súťaž

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Blade Runner 2049 Trailer #1

IRON SKY 2: THE COMING RACE Trailer

Predstavuje sa Žena se sovou

Ceny Akadémie SFFH za rok 2016 sú udelené

ANCESTORS Trailer (2018) Viking Medieval Game

Soloon Brothers


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


17. mája 2017
Marek Čabák a Juraj Búry