Týždeň geeka č. 140 - Wonder Woman, Ducktales, Game of Thrones, Mass Effect a súťaž

Týždeň geeka

Niekto má v pondelok, niekto v stredu, v každom prípade tu máme hneď a teraz výber toho najzaujímavejšieho, čo sa od ostatného týždenníka pre fanúšikov fantastiky a priľahlých žánrov odohralo – 140. časť Týždňa geeka. Priaznivci DC, dizajnérskych šperkov a silných hrdiniek si môžu nasadiť podbradník, pretože nový trailer na WW ukáže… viac než predtým. Zlá správa však zastihla výrobcov vlasovej kozmetiky, no snáď asgardotrasenie prežijú. Okrem toho nás čaká scifíčko s Gerardom Butlerom, noví Káčerovci a samozrejme Hry o tróny. Ak ste neboli na nedávnom Pegascone, iste vás poteší aspoň záznam z Hviezdnej kapury. Hráčom je tiež dopriate parádnej zábavy. Tí, čo sa nevedia dočkať premiéry Ghost in the Shell, si môžu teraz zasúťažiť o dva lístky do kina.

Na záver tradičné vyhodnotenie komentovacej súťaže z minulého dielu, a nová životnofilozofická otázka.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 140 – Wonder Woman, Ducktales, Game of Thrones, Mass Effect a súťaž

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Pozývame vás na AnimeShow a Game Expo 2017

WONDER WOMAN – Official Origin Trailer

Donald Duck's Tales

Game of Thrones Season 7: Official Tease: Sigils

GEOSTORM Official Trailer

Hvizdna kapura alebo Dobrodružstvá Krutohlava

MASS EFFECT™: ANDROMEDA – Official Launch Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


15. marca 2017
Marek Čabák a Juraj Búry