Týždeň geeka č. 10 - Greenscreen!

Týždeň geeka

Dvojica geekospravodajcov Marek Čabák a Juraj Búry pre vás zaznamenala najzaujímavejšie udalosti z minulého týždňa. Ich videotýždenník č. 10 sa nesie v duchu veľkých inovácií. Konečne sme sa dočkali aj zelenej posteľnej plachty. Okrem toho, čo všetko sa zmenilo na scéne, uvidíme, čo sa chystá v 10. sérii seriálu Supernatural, takže diváčky môžu začať trénovať mexickú vlnu. Pre tých, čo všetko radi vybavujú cez internet, je tu 3. séria Video Game High School. Uvidíte kúsok anime s vlasmi, vypočujete si čosi z nového slovenského filmu, ktorý sa tiež točí – okolo vlásku. Tenučkého. Veterán Keanu Reeves sa síce nedal naliať do Expendables 3, ale objaví sa ako pomstiteľ John Wick, čo sa zdá byť veľmi potešujúce.

Ďalšia, 11. časť geekovského týždenníka sa bude natáčať priamo na festivale Istrocon 2014, takže ak tam budete, nezabudnite v dave vyhľadať oboch tvorcov a trochu sa popretŕčať pred kamerou. Nasledujúce spravodajstvo môže byť aj o vás!


Týždeň geeka č. 10 – Greenscreen!

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky:

Supernatural Season 10 – ‚Deanmon Rises‘ Promo

Video Game High School: Season 3 Trailer

John Wick TRAILER 1


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


17. septembra 2014
Marek Čabák a Juraj Búry