Týždeň geeka 165 - Edison, Tesla, The Last Key, Lego Star Wars, Witcher

Týždeň geeka

Moderátor Marek Čabák je tu už so 165. dielom týždenníka pre geekov. Na začiatok pripomíname najväčšiu geekovskú udalosť roka – festival Istrocon a Comics Salón 2017. Nasleduje kopec špičkových uputávok. „Budiž svetlo!“ si duchu hovoríme pri každom stlačení vypínača a film o prvých elektrikároch určite zaujme nielen kvôli hlavnému obsadeniu. Ale nielen elektrické osvetlenie bolo treba vymyslieť. Prišlo vám niekedy na um, že bolo treba vynájsť aj Vianoce? Kto nechce vážne témy, toho poteší plastelinový film alebo pár hororov. BTW, starší manželský pár? Carla Cugino by sa iste ohradila! So staronovým animovaným seriálom sa opäť prenesiete do školských čias a podobný efekt môže mať aj pár noviniek na komiksovom trhu. Priaznivci Star Wars, ktorí sa radi babrú s prťavými kúskami skladacích modelov, si môžu založiť podbradníky a šetriť na vreckovom. Tiež na vás čaká pár noviniek z herného sveta.

Súťažná úloha tentokrát nie je, na budúci týždeň bude totiž reportáž.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka 165 – Edison, Tesla, The Last Key, Lego Star Wars, Witcher

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Pozvánka: Comics Salón a Istrocon 2017

The Current War Official Trailer

The Man Who Invented Christmas Official Trailer

Gerald's Game Official Trailer

Insidious: The Last Key Trailer

Early Man Trailer

The Magic School Bus Rides Again

LEGO designer video – 75192 Millennium Falcon

Cyanide & Happiness – Adventure Game

Celebrating the 10th anniversary of The Witcher

SCORN Gameplay Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


13. septembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry