Tipy na týždeň 29. júla - 4. augusta 2019

Náš prázdninový servis vyberá zo širokej ponuky podujatí planetárium a hvezdáreň, blúdenie kukuričným bludiskom s rozprávkovými postavami a pre milovníkov chladených nápojov je tu tiež niečo.


Prázdninové planetárium v Košiciach

Planetárium 2019

Anotácia

Hvezdáreň a planetárium v Košiciach pripravila na leto celú škálu podujatí pre dospelých aj pre deti. V tomto týždni čaká dospelých návštevníkov program o vlasaticiach, slnečnom kolotoči a padajúcich hviezdach.

Program sa bude konať za každého počasia.

Vstupné: 1 €

Miesto konania podujatia: Hvezdáreň a planetárium, Popradská 86, Košice.

Termíny podujatia:

31. 7. 2019:

15:00 – Vlasatica
16:30 – Slnečný kolotoč
19:00 – Padajúce hviezdy

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


Rozprávkové blúdenie v kukuričnom bludisku

Kukuričné bludisko

Anotácia

Láka vás predstava nájsť von cestu z kukuričného bludiska? Skupina StepUp – svet zábavy a umenia, pripravila pre menších nadšencov akciu, kde budú môcť preukázať svoju odvahu a vynaliezavosť. V bludisku na nich bude čakať sedem rozprávkových postáv (Popoluška, Fiona, Harry Potter…) ktoré musia nájsť. Rozprávkové postavičky dajú blúdiacim zaujímavé úlohy a za ich splnenie dostanete zaslúženú odmenu.

Podujatie je vhodné pre deti.

Ak by náhodou pršalo, rozprávkové blúdenie bude preložené na iný deň, preto treba sledovať stránku organizátora.

Bludisko je prístupné počas leta denne aj mimo tohto podujatia.

Vstupné do bludiska (každý deň): 4 €

Miesto konania podujatia: Kukuričné bludisko Vlčkovce

Termín podujatia: 31. júla 2019 od 16:30 do 20:30

Viac podrobností sa dozviete na facebookovskej stránke organizátora podujatia.


Výstava Pivovarníci a debnári

Anotácia

Pivovarníci a debnári

Ak vede neholdujete, na rozprávky ste už príliš veľkí, ale zato vás zaujíma história, nechajte sa zlákať na výstavu o práci pivovarníkov a debnárov. Na tejto výstave inštalovanej pri príležitosti konania festivalu Európske ľudové remeslo môžete vidieť kópie a fotografie predmetov, nástrojov a technológií týkajúcich sa týchto dodnes zaujímavých remesiel.

Miesto konania podujatia: Výstavná sieň Barónka, Hlavné námestie č. 46, Kežmarok.

Termín podujatia: od 13. júla 2019 do 31. augusta 2019

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


29. júla 2019
Fandom SK