Tipy na týždeň 22. - 28. júla 2019

Ani počas nasledujúci týždeň sme na vás nezabudli s prázdninovým servisom. Z bohatej ponuky podujatí pre vás vyberáme tradičných šermiarov, históriu kráľa Mateja ani toto leto nesmie chýbať Lego.


Výstava Hrady kráľa Mateja

Hrady kráľa Mateja

Anotácia

Mestské kultúrne stredisko Štúrovo pozýva na túto jedinečnú päťjazyčnú výstavu. Výstava prezentuje hrady z obdobia kráľa Mateja prostredníctvom makety a replík zbraní. Prináša poznatky aj o stavbe hradov a vojenskej histórii druhej polovice 15. storočia. Výstava sa venuje aj hradom kráľovnej, šľachty či cirkvi, pričom dôraz kladie aj na každodenný život na hrade a v jeho okolí.

Miesto konania podujatia: Mestské múzeum Štúrovo.

Termín podujatia: od 20. júna do 15. augusta 2019.

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


Šermiari v Starej radnici

Anotácia

Už tradične, počas letných prázdnin prináša skupina historického šermu Corvus Arma – Havrani vo vybrané utorkové podvečery od 18:30 na nádvorie Starej radnice v Bratislave šerm, ukážky bojových techník, a divadelnú zábavu. Začína sa v utorok 16. 7. 2018 s overeným programom.

Zmena programu vyhradená. V prípade nepriaznivého počasia sa vystúpenie ruší.

Miesto konania podujatia: nádvorie Starej radnice v Bratislave.

Šermiari v Starej radnici

Termíny podujatia:

16. 7. 2019 od 18:30 hod.
23. 7. 2019 od 18:30 hod.
20. 8. 2019 od 18:30 hod.
27. 8. 2019 od 18:30 hod.

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


Tekovské kocky: výstava stavebníc LEGO

Anotácia

Tekovské kocky

Tekovské múzeum v Leviciach a TatraLUG, slovenský LEGO fanklub vás pozývajú na výstavu lego hračiek Tekovské kocky I.

Vstupné na podujatie: dospelí 2 €; dôchodcovia a deti 1 €.

Miesto konania podujatia: Dobóovský kaštieľ, Levice.

Termín podujatia: 7. júna – 1. septembra 2019.

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


22. júla 2019
Fandom SK