Tipy na týždeň 16. - 22. 7. 2018

Prázdniny sú už v plnom prúde, počasie nám praje a po celom Slovensku sa dejú veci, pri ktorých môžete sami či s vašou rodinou stráviť príjemné chvíle. Z nich vyberáme:


Draci a drakobijci

Draci a drakobijci - Beckov

Anotácia
K Beckovu sa viaže legenda o drakovi v hradnej studni. Keď je na hrade, celá obec sa otriasa v základoch. Príďte sa presvedčiť, či to tak skutočne je. Pozývame vás na výstavu mýtických zvierat z povestí, rozprávok a ľudových príbehov z rôznych kultúr sveta, ktorá sa koná v priestoroch Západného paláca a Donjonu Beckovského hradu.

Miesto konania podujatia: Hrad Beckov
Termín podujatia: 30. 4. 2018 – 1. 9. 2018

Viac podrobností sa dozviete na facebookovskej stránke podujatia.


Mať tak o koliesko viac

Mat tak o koliesko viac

Anotácia

Multimediálna výstava bratov Ivana a Dávida Popovičovcov, ktorá predstavuje obrázkovou a zábavnou textovou formou históriu vzniku 52 vynálezov 20. storočia, z ktorými sa stretávame v bežnom živote. Každý na samostatnom paneli (auto, lietadlo, padák, rontgen, práčka, chladnička, telefón…). Autori vydali knihu Mať tak o koliesko viac! a pod týmto istým názvom natočili aj 52 -dielny animovaný seriál, ktorý sa vysielal v STV.

Vhodné pre všetky vekové skupiny. Poplatok 0,50 € alebo 1 KP pre 2 osoby.

OBJEDNAJTE SA na určitý termín na 0915 727 066.

Pre samostatných návštevníkov bez premietania vstup voľný.

Miesto konania podujatia: Mestské kultúrne centrum Žiar nad Hronom
Termín podujatia: 24. mája – 31. augusta 2018

Viac podrobností sa dozviete na facebookovskej stránke podujatia.


Dni panovníka Rastislava

Dni panovníka Rastislava

Anotácia
Zaujíma Vás naša história? Príďte spoznať módu a chute stredoveku na podujatí Dni panovníka Rastislava na hrade v Hronskom Beňadiku. Počas programu je pripravených množstvo zaujímavých prednášok, slávnostný koncert či recitačné pásmo. Počas celého podujatia budú v podvečerných hodinách hudobné vystúpenia Stanislava Pánisa, na ktorých vystúpia jeho priatelia z umeleckého prostredia.

V prípade záujmu o vystúpenie Vašich detí v programe kontaktujte tel. č.: 0907 749 137.

Teší sa na Vás organizátor programu Spoločnosť pre zachovanie tradícií, Hronský Beňadik.

Miesto konania podujatia: Hronský Beňadik
Termín podujatia: 15. júla – 22. júla 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátorov podujatia.


16. júla 2018
Fandom SK