Súťaž o podpísanú knihu roka 2016 - Medzi nami

Medzi nami - obalka res

Spolupráci s vydavateľstvom Artis Omnis sme pre vás pripravili súťaž o knihu Alexandry Pavelkovej Medzi nami, ktorá získala cenu Kniha roka ® 2016 v ankete Knižnej revue a momentálne je nominovaná na Cenu Akadémie SFFH 2016 v kategórii Poviedková kniha. Táto zbierka poviedok žánru science fiction a urban fantasy s osobným venovaním a podpisom autorky môže byť vaša, ak správne zodpoviete na tri súťažné otázky a do formulára napíšete aj krátky text venovania (max. 250 znakov, vrátane medzier), ktoré si v knihe prajete.


Upozornenie: Všetky údaje vo formulári budú použité len na účely tejto súťaže. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.

Súťažné otázky:

Uzávierka súťaže je kvôli veľkonočným sviatkom posunutá na 24. 4. 2017 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.

Výsledky oznámime 25. 4. 2017.


Medzi nami
Žáner: sci-fi, urban fantasy
Autorka: Alexandra Pavelková
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2016
Jazyk: slovenský
Väzba: pevná
ISBN: 9788089718665


Súvisiace linky

V Knihe roka 2016 zvíťazila fantastika – Medzi nami od Alexandry Pavelkovej

Nominácie na cenu Akadémie SFFH 2016

Recenzia – Alexandra Pavelková: Medzi nami (rec. Jozef Girovský)

Recenzia – Alexandra Pavelková: Medzi nami (rec. Ján Blažovský)

Ukážka z knihy Alexandry Pavelkovej Medzi nami

Pozvánka: Červenák a Pavelková budú krstiť na SlavCone


14. apríla 2017
Fandom SK