Predstavujeme - Terry Pratchett: Nohy z jílu (audiokniha)

Nohy z jílu - audiokniha - obálka

Ďalšou knihou zo sveta Plochozeme od Terryho Pratchetta, ktorú sa vydavateľstvo OneHotBook podujalo spracovať do zvukovej podoby, je kniha Nohy z jílu. Po knižke Stráže! Stráže! a Muži ve zbrani je to teda tretíkrát, ako si môžete vypočuť jeden z príbehov veliteľa Elánia z Mestskej hliadky v legendárnom preklade Jana Kantůrka a v parádnom podaní herca Jana Zadražila.

Okrem cyklu o Mestskej hliadke ste sa z produkcie tohto vydavateľstva mohli stretnúť s knihami z cyklu Čarodejky – Soudné sestry a Čarodějky na cestách, ktoré číta Zuzana Slavíková (viď. linky nižšie). Najnovšou zvukovou knižkou z tohto sveta je Sekáč o tom, ako Smrťák zavesil kosu na klinec.

Vypočujte si ukážku z audioknihy Nohy z jílu


Anotácia

Starý kňaz zomrel tou najúhľadnejšou smrťou. Ruky mal skrížené na hrudi, oči zatlačené a niekto mu niečo vopchal do úst. Vyzeralo to ako rulička z papiera. To dodávalo mŕtvemu znepokojivo beťársky vzhľad, ako keby sa rozhodol dať si po smrti ešte poslednú cigaretu.

Do Ankh-Morporku, najväčšieho mesta Plochozeme, vtrhla sychravá Prvojeseň. Sir Samuel Elánius aj jeho Mestská hliadka sú už zase v pohotovosti, pretože v hmlistých uličkách sa kopia tajomstvá, ktoré treba rozlúštiť. Stihnú to strážnici s vrchným veliteľom skôr, než si to odskáče ďalší bezbranný starček? A komu vlastne tí starci prekážajú? K tomu všetkému v meste pribúdajú samovraždy golemov a ktosi sa pokúsil o atentát na patricija. Hliadka sa púšťa do pátrania, hoci spočiatku nemá najmenšie tušenie, aká vysoká hra sa tu hrá. Do sprisahania je zrejme zapletený aj jeden z jej členov – a aby toho nebolo málo, problémy vo vnútri jednotky sa stupňujú…

Audiokniha Nohy z jílu je okamžite dostupná na stiahnutie na Audiolibrix

Audioknihu Nohy z jílu si môžete ihneď stiahnuť aj na Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Podrobnosti o audioknihe

Názov: Nohy z jílu
Séria: Úžasná Zeměplocha, cyklus Městká hlídka
Žáner: fantasy, humor
Autor: Terry Pratchett
Vydavateľstvo: OneHotBook
Rok vydania: 2019
Jazyk: český
Preklad: Jan Kantůrek
Interprét: Jan Zadražil
Dĺžka nahrávky: 14 hodín, 7 minút
Formát: MP3 (781 MB) na stiahnutie alebo 2 CD
EAN: 8594169483139


Dosiaľ recenzované audioknihy zo sveta Plochozeme

Recenzia – Terry Pratchett: Hrrr na ně! (audiokniha)

Recenzia – Terry Pratchett: Dámy a pánové (audiokniha)

Recenzia – Terry Pratchett: Sekáč (audiokniha)

Recenzia – Terry Pratchett: Nohy z jílu – audiokniha

Recenzia – Terry Pratchett: Muži ve zbrani – audiokniha

Rozhovor: Fanúšik Terryho Pratchetta Jan Zadražil hovorí o svojej práci na audioknihe Stráže! Stráže!

Recenzia – Terry Pratchett: Stráže! Stráže! – audiokniha

Recenzia – Terry Pratchett: Čarodějky na cestách – audiokniha

Recenzia – Terry Pratchett: Soudné sestry – audiokniha


19. mája 2020
Fandom SK - PR
Zdroj informácií