Pozvánka: Vartacon 2014

Vartacon logo

23. – 25. mája 2014 sa na hvezdárni na Vatrovke v Banskej Bys­trici uskutoč­ní tradičné stretnutie fa­núšikov SF/F/H VARTACON 2014 spojené s každoročnou Poradou slovenských SF klubov. Akciu or­ganizuje Klub priateľov vedy, prognostiky a vedeckej fantastiky v Ban­skej Bystrici.

Program

1. Porada SF klubov
2. Guláš
3. BINGO, a.i.
4. Papacia súťaž
5. SCIFÁK
6. Prehliadka nočnej oblohy (v prípade priaznivého počasia)


Prihlásenie: kapacita hvez­dárne je obmed­zená, preto je po­trebné sa prih­lásiť vopred e-mailom na dole uvedených kontaktoch.

Možnosti prenocovania: posteľ, lôžko, spacák. Spacáky si treba priniesť vlastné, možnosť stanovať (grátis).

Spôsob úhrady: Všetky poplat­ky (vstup, uby­tovanie, guláš, pi­vo) sa platia na mi­este v hotovosti.

Strava: vlastná, na predaj bude iba guláš, pivo, je možné doniesť si špekačky, slaninku a podobné veci na opekanie.

SCIFÁK: forma tom­boly; kto sa c­hce zúčastniť, mu­sí priniesť dar­ček (dobre za­balený).

Ďalšie možnosti: voľná burza kníh, resp. čohokoľvek, čo súvisí s fantastikou (nezabudnite si označiť knižky cenou a menom majiteľa)

Pre motorizovaných návštevníkov POZOR! – prosíme nahlásiť ŠPZ auta a rátať s možným poplatkom za vjazd autom do lesa!

Psy a deti sú vítané, každý účastník si za deti a psíky zodpovedá sám.


V prípade, že sa neviete dostať na hvezdáreň, pozrite mapku.


Bližšie informácie a nahlásenie účasti

Lucia Bocková, e-mail: bockovalulu@gmail.com
Miroslav Párička, e-mail: mparicka56@gmail.com

Tešíme sa na vás!


15. mája 2014
KPVPVF