Kyberpunkový e-book vám na objednávku aj vytlačia

Telo - obálka

Vydavateľstvo Rogerbooks vydalo poviedkovú zbierku slovenskej kyberpunkovej autorky a ilustrátorky Zuzany Droppovej Telo a iné kyberhrôzy. Na objednávku ju môžete získať aj tlačenú.

Najväčším úspechom tejto nádeje slovenskej fantastiky je prvé miesto v debutovom ročníku Ceny Intel, ktorú v rámci Ceny Fantázie udeľuje tento výrobca výpočtovej techniky. Víťazná poviedka Telo bola nominovaná aj na Cenu Akadémie science fiction, fantasy a hororu. Hviezda českej fantastiky Jiří W. Procházka napísal do knihy úvod a v ňom aj tieto riadky: „Je jenom dobře, že nás milá a usměvavá Zuzana Droppová protáhne svými běsy, že nás naučí cítit s roboty i s mrzáky. Že nás vrhne do světa polostínů a stínů, do světa pustých zahrad i nadoblačných apartmánů. Je dobře, že nám nabídne své světy.”

Elektronické knihy sa dajú kúpiť so sociálnym DRM v predajni Palmknihy a bez DRM na serveri ganxy.

Objednávku tlačenej verzie, ktorá sa bude tlačiť vo februári, nájdete na stránke vydavateľstva Rogergooks.

Pripomíname, že vlastníci e-booku získajú tlačenú verziu lacnejšie o cenu elektronickej knihy, ktorú tak vlastne budú mať zadarmo.


23. decembra 2013
Fandom SK - PR