Finalisti súťaže Ohnivé pero - jar 2021

ohnive pero


Píšte ako profesionál! Štylistický editor Umberto vám pomôže víťaziť v súťažiach.


Od 24. mája 2021 mohli čitatelia hlasovať za štyri poviedky z tých, ktoré boli prezentované v najnovšom kole súťaže Ohnivé pero – jar 2021 a sedem z nich tak dostať do finále. V mene autorov ďakujem všetkým čitateľom za ich priazeň, konštruktívne komentáre k súťažným textom a tiež za ich hlasy.


Čo možno vyhrať v súťaži?

  • Poviedka, ktorá získa 1. miesto, prinesie svojmu autorovi odmenu 42 eur a diplom.
  • Autor poviedky na 2. mieste bude ocenený diplomom a dvoma knihami.
  • Autor poviedky na 3. mieste bude ocenený diplomom a knihou.
  • Jeden z hlasujúcich v záverečnom hlasovaní o finalistoch získa knihu.

Z finalistov určia poradie na prvých troch miestach porotcovia: Alexandra Pavelková – gestor a organizátor súťaže, Rastislav Weber – literárny kritik a webmaster Fandom.sk a Jozef Girovský – recenzent.

Množstvo poviedok aj v tomto kole vzrástlo, ale čo nás teší, aj platných bodov bolo primerane, hoci niekoľko hlasov muselo byť vyškrtnutých z dôvodu nesplnenia podmienok hlasovania. Našťastie však hlasujúci pridelili poviedkam 839 platných bodov a vybrali tak finalistov tohto kola súťaže.


Finálové poviedky súťaže Ohnivé pero – jar 2021 sú:

(poviedky sú zoradené abecedne podľa priezviska autora)

Všetkým finalistom srdečne gratulujeme a veríme, že každý čitateľ bude držať palce, aby sa na niektorej priečke pre ocenených, možno aj na víťaznej, ocitol práve ten jeho favorit.

Víťaza jarného kola súťaže Ohnivé pero 2020 oznámime v 14. júna 2021.


Aktuálne novinky zo sútaže sa môžete dozvedieť aj na facebookovskej stránke súťaže Ohnivé pero.

Alexandra Pavelková
gestorka súťaže


7. júna 2021
Alexandra Pavelková