Fantastické tipy na týždeň 18. - 24. júla 2022

Vitajte pri ďalšom vydaní nášho prázdninového servisu, v ktorom vás budeme informovať o podujatiach zaujímavých pre fanúšikov fantastiky a alternatívneho životného štýlu. Na tento týždeň sme pre vás vybrali cestu do kráľovstva víl, nakuknutie na žiarivú hviezdu a nočnú návštevu tajomného hradu.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Cesta do kráľovstva víl

Anotácia

Hrad Stará Ľubovňa pozýva veľkých i malých návštevníkov na divadelné predstavenie Cesta do kráľovstva víl, ktoré sa odohráva v rámci XVI. ročníka hradných rozprávok s pesničkami.

Miesto konania podujatia: hrad Stará Ľubovňa

Termín podujatia: 18. – 24. 7. 2022 od 10:30 do 16:30

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Martin a hviezda

Anotácia

Astronomická rozprávka pre deti od 4 rokov o Martinovi a jeho ceste za žiarivou hviezdou. Cesta k jeho hviezdičke je veľmi zaujímavá, lebo je plná stretnutí s vesmírnymi telesami. Martin opustí našu Zem, potom slnečnú sústavu a preletí aj okolo niektorých súhvezdí. Pretože sa mu podarí dostať sa celkom blízko k vytúženej hviezde, naučí sa od nej peknú riekanku.

Miesto konania podujatia: Hvezdáreň a planetárium v Prešove

Termín podujatia: 18. 7. 2022 od 11:00 do 12:00

Vstupné: 2 €

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Tajomný hrad

Anotácia

Oodujatie Tajomný hrad je venované tým najmenším návštevníkom, ktorí majú odvahu navštíviť hrad aj po zotmení.

Miesto konania podujatia: Oravský hrad

Termín podujatia: 22. 7. 2022 od 17:30 do 22:00

Vstupné:
Vstupenky na podujatie bude možné zakúpiť len ONLINE na stránke www.oravskemuzeum.sk.
dospelí: 9 €
deti nad 6 rokov/študen­ti/seniori: 4,50 €
deti do 6 rokov: 1 €

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Zdroj informácií a viac podrobností: Stránka organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


18. júla 2022
Fandom SK