Doktor Príšerný ovládne Istrocon

Doktor Príšerný - poster
Dr. Príšerný 2
Dr. Príšerný 3
Dr. Príšerný 4
Dr. Príšerný 5

Má doktorát z Príšernosti!

Má úhlavného nepriateľa!

Má ambície!

Má plán!

Získa lásku Penny?

Porazí Kapitána Kladiva?

Prijme ho Zlý kôň do svojej Ligy?

A dostanú bezdomovci nový domov?


ÚŽASNÝ MUZIKÁL * EXKLUZÍVNE PRE ISTROCON 2010 * LICENCIA AŽ Z AMERIKY

SMRŤ NA JAVISKU * PRÍĎTE, NEOĽUTUJETE * ROMANTIKA * KRV

HRDINSTVO * BIELIZEŇ * JOGURT * NAPÄTIE

Súhra organizačného talentu Laury Polónyiovej, režijného úsilia Petra Nováka a Zory Feldsamovej, herecko-speváckych výkonov hlavných predstaviteľov, šikovnosti muzikantov a nadšeného amaterizmu fanov vo vedľajších úlohách stvorila neopakovateľný fenomén – muzikálové predstavenie Denník Doktora Príšerného, slovenskú divadelnú adaptáciu kultového projektu Jossa Whedona „Dr Horrible’s Sing-Along Blog”.

V hlavnej úlohe Doktora Príšerného sa predstaví SKUTOČNÝ HEREC Ondrej Kaprálik, Penny stvárni budúca diva Katarína Juríková a ako Kapitán Kladivo zažiari Rado Tiňo. Roly doktorovho kamaráta Mokroša sa zhostí Ján Budaj.

Vo vedľajších úlohách sa mihnú dobrovoľníci a fanovia: Alexandra Antalová, Zuzana Cenkerová, Tomáš Ďurovka, Lucia Hošeková, Silvia Jahnová, Martin Jarásek, Milada Javorová, Martin Králik, Mário Kucek, Petr Novák, Veronika Pelcová, Samuel Peťovský, Laura Polónyiová, Ivan Račko, Bohumil Stožický, Zuska Stožická, Nina Strenková.

Spevácke výkony hlavných protagonistov budú naživo sprevádzať hudobníci Martin Christov (kláves), Mário Polónyi (basgitara) a Jozef Gorel (bicie).

O technické zázemie sa postarajú Stanislav Kalman a Rastislav Šarišský, osvetlenie scény bude riadiť Ľubo Krška.

Dialógy a piesne do slovenčiny preložili a prebásnili Mischo Jedinák, Laura a Mário Polónyiovci a Zuska Stožická. Grafickými schopnosťami prispela Lucia Hošeková.

Doktor Príšerný, jeho verní prisluhovači i nepriatelia vás očakávjú v sobotu 18. 9. 2010 o 18.00 na Hlavnej Palube (veľká sála Istropolisu).

„Dr. Horrible’s Sing-A-Along Blog” name, literary material and characters and musical compositions used by permission from Time Science Blood Club, LLC. ©2008 Time Science Blood Club, LLC.


16. septembra 2010
Zuska a Hromovlad Stožickí