Tipy na týždeň 31. augusta - 6. septembra 2020

Tipy na týždeň 31. augusta - 6. septembra 2020

Aj keď je nám to všetkým ľúto, náš prázdninový servis sa chýli ku koncu. Dnes sa s vami aj s letom rozlúčime výberom podujatí, ktoré by mohli zapasovať fanúšikom fantastiky a alternatívneho životného štýlu: stretnutie s rytiermi a výstavu ilustrácií.

31. 8. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 24. - 30. augusta 2020

Tipy na týždeň 24. - 30. augusta 2020

Pre malých aj veľkých fanúšikov fantastických zážitkov sme tento týždeň vybrali dobýjanie hradu, papierové modely a kockaté hlavy.

24. 8. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 17. - 23. augusta 2020

Tipy na týždeň 17. - 23. augusta 2020

Pre malých aj veľkých fanúšikov fantastických zážitkov sme tento týždeň vybrali oživené remeslá, tajomný Pustý hrad a obľúbenú nočnú prehliadku mučiarne s ohňovou šou.

17. 8. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 10. - 16. augusta 2020

Tipy na týždeň 10. - 16. augusta 2020

**Ešte stále náš čaká pár prázdninových týždňov a s nimi aj rôzne podujatia po celom Slovensku. Pre malých aj veľkých fanúšikov fantastiky sme tento týždeň vybrali hračkársku vedu, baziliškov, jednorožcov a iné erbovné potvory, . Keďže viaceré podujatia sa počas leta opakujú alebo fungujú dlhší čas, na konci tohto článku nájdete odkaz na naše tipy z minulých týždňov, ktoré môžu byť ešte aktuálne.*… 

10. 8. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 3. - 9. augusta 2020

Tipy na týždeň 3. - 9. augusta 2020

Aj druhá polovica prázdnin láka na rôzne podujatia, po celom Slovensku. Pre malých aj veľkých fanúšikov fantastiky sme tento týždeň vybrali školu pre hackerov, sokoliarov…

3. 8. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 27. júla - 2. augusta 2020

Tipy na týždeň 27. júla - 2. augusta 2020

**Leto sa nám už prelamuje na dve polovice, ale ešte stále je čas dovoleniek a prázdnin, s ktorými sa spája kopa podujatí po celom Slovensku. Pre malých aj veľkých fanúšikov fantastiky sme tento týždeň vybrali hračkársku vedu, baziliškov, jednorožcov a iné erbovné potvory, . Keďže viaceré podujatia sa počas leta opakujú alebo fungujú dlhší čas, na konci tohto článku nájdete odkaz na naše tipy z minulých týžd… 

27. 7. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 20. - 26. júla 2020

Tipy na týždeň 20. - 26. júla 2020

Pre fanúšikov fantastiky sme si tento týždeň posvietili na výstavu Lega, storočie techniky a historický šerm. 

20. 7. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 13. - 19. júla 2020

Tipy na týždeň 13. - 19. júla 2020

Aj tento prázdninový týždeň čaká na svojich návštevníkov kopa dlhotrvajúcich aj kratších podujatí po celom Slovensku, na ktorých môžete príjemne stráviť svoj voľný čas. Pre fanúšikov fantastiky sme si vyhliadli čarodejníka s bleskom na čele, zámocké strašidlá a nezabudnuteľnú stavebnicu. 

13. 7. 20
Fandom.sk

Tipy na týždeň 6. - 12. júla 2020

Tipy na týždeň 6. - 12. júla 2020

Na Fandom.sk začíname s prázdninovým servisom a ponukou podujatí, ktoré vás môžu vytrhnúť zo všednej reality. Na tento týždeň sme pre vás vybrali odhalenie pokladu Inkov, zaujímavý kurz a cestovanie v čase. 

6. 7. 20
Fandom.sk