Recenzia – Janko Iša: Čierny kráľ – Kladivák II.

Recenzia – Janko Iša: Čierny kráľ – Kladivák II.

Čierny kráľ, pokračovanie legendárneho Kladiváka, sa vynorilo zo slovenských tlačiarní a po šiestich rokoch ponúka čitateľom čierny humor, záplavu bojových scén a pračudesných príšer. Už len nachystať chlebíčky a pohár vína. Krabicového. 

26. 4. 22
Fandom.sk

Recenzia – Dmitry Glukhovsky: Budúcnosť

Recenzia – Dmitry Glukhovsky: Budúcnosť

Aká je budúcnosť, kde môže byť každý večne mladý? Aká môže byť spoločnosť, kde nikto neumiera? Aký je človek, ktorý má iba jedinú povinnosť – žiť? 

23. 2. 22
Fandom.sk

Recenzia – Marc-Uwe Kling: QualityLand

Recenzia – Marc-Uwe Kling: QualityLand

Peter Nezamestnaný je bežný obyvateľ QualityCity – hlavného mesta bližšie neurčeného štátu QualityLandu. Mesto aj štát dostali svoje mená od múdrych hláv z BBC (Big Business Consulting), aby zachránili rúcajúcu sa ekonomiku a kúpnu silu obyvateľstva. 

21. 12. 21
Fandom.sk

Recenzia – Babora Vanická: Dvere v kúte sveta

Recenzia – Babora Vanická: Dvere v kúte sveta

Detská fantasy Dvere v kúte sveta od Babory Vanickej vyšla na svetlo sveta už v roku 2019 a je tak trochu škoda, že s menším ohlasom 

24. 11. 21
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2014: Zgrudin veľký hnev

Ohnivé pero Q1 2014: Zgrudin veľký hnev

Zgruda mala dnes dobrú náladu. Nemohla síce tvrdiť isto, že vie, či je dnes, alebo už zajtra, ale vďaka systému, ktorý pred nejakou dobou vynašla, si konečne začala čas zaznamenávať. Vo vonkajšom okruhu s polovičným priemerom minutojednotky nechala kolovať jedno zo svojich ramien. 

3. 2. 14
Fandom.sk