Predstavujeme – Sarah J. Maas: Rod nebies a povetria

Predstavujeme – Sarah J. Maas: Rod nebies a povetria

Po dvoch rokoch prišla na slovenské knižné pulty druhá časť série Mesto Luny od obľúbenej americkej autorky fantasy Sarah J. Maas. 

27. 1. 23
Fandom.sk

Predstavujeme - Sarah J. Maas: Vražedná čepeľ

Predstavujeme - Sarah J. Maas: Vražedná čepeľ

K obľúbenej sérii Trón zo skla od Sarah J. Maas pribudla zbierka noviel Vrahyňa proti Pánovi pirátov, Vrahyňa a liečiteľka, Vrahyňa v púšti, Vrahyňa v podsvetí, Vrahyňa proti impériu. 

19. 3. 22
Fandom.sk

Recenzia – Sarah J. Maas: Rod zeme a krvi

Recenzia – Sarah J. Maas: Rod zeme a krvi

Po fantasy sériách Trón zo skla a Na dvore z tŕňov a ruží sa Sarah J. Maas rozhodla napísať niečo pre dospelých. Ako dopadne táto jej kniha v pazúroch recenzentky, ktorá YA až tak rada nemá? 

26. 2. 21
Fandom.sk

Predstavujeme – Sarah J. Maas: Rod zeme a krvi

Predstavujeme – Sarah J. Maas: Rod zeme a krvi

V príbehu spoznávame hlavnú hrdinku Bryce Quinlanovú, ktorá viedla takmer dokonalý život. Náhle však príde o všetko, keď démon zavraždí jej najbližších priateľov. 

12. 12. 20
Fandom.sk

Recenzia – Sarah J. Maas: Zrodená z ohňa

Recenzia – Sarah J. Maas: Zrodená z ohňa

Všetci ich poznáme. Knižné série, ktoré začnú úžasnou prvou knihou, pokračujú priemerným druhým dielom a pri tretej knihe už úplne stratia svoje čaro. Zdá sa však, že Trón zo skla od Sarah J. Maas je tomu pravým opakom. Zatiaľ čo prvá kniha bola priemerná, pri druhej sa príbeh poriadne rozbehol, tretia kniha úplne prekonala očakávania. 

28. 10. 16
Fandom.sk