Recenzia: Percy Jackson a bohovia Olympu (seriál)

Recenzia: Percy Jackson a bohovia Olympu (seriál)

Zakázané dieťa na nebezpečnej výprave za ukradnutým bleskom samotného Dia. Zabráni apokalyptickej voj­ne? 

15. 3. 24
Fandom.sk

Recenzia: Koleso času, 2. séria (seriál)

Recenzia: Koleso času, 2. séria (seriál)

Pokračovanie fantasy seriálu sa nesie v duchu hľadania legendárneho rohu a je plné intríg a zvratov. 

17. 10. 23
Fandom.sk

Dracula ako fenomén, 2. časť

Dracula ako fenomén, 2. časť

Ak práve sedíte v kuchyni a máte po ruke lis na cesnak, tak tam z preventívno-bezpečnostných dôvodov zostaňte, aspoň po dobu čítania tohto článku. 

14. 7. 23
Fandom.sk

Dracula ako fenomén, 1. časť

Dracula ako fenomén, 1. časť

Doneste si z kuchyne lis na cesnak. Čaká nás dlhá noc. 

7. 7. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 7. časť: Ostatní

Polonahí divosi v komiksoch, 7. časť: Ostatní

Na záver sme si nechali Hogana, Kruana, Bublinky, Sláina, Asgarda, 300, Ságu Valty, Bivoja a Keanu Reevesa. 

13. 4. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 6. časť: Xena

Polonahí divosi v komiksoch, 6. časť: Xena

V šiestej časti nášho divošského komiksového seriálu došiel na psa mráz, korózia na Terminátora a na rad nezameniteľná Xe­na. 

6. 4. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 5. časť: Marvel a DC

Polonahí divosi v komiksoch, 5. časť: Marvel a DC

Na scénu prichádza piata časť nášho divošského komiksového seriálu. V nej, okrem iných, aj veľactená pani Wonder Woman. 

23. 3. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 4. časť: Tarzan

Polonahí divosi v komiksoch, 4. časť: Tarzan

Nemáte náhodou práve vo svojej blízkosti liany? Ak áno, zakloňte hlavy. Možno sa na vás práve pozerá. 

2. 3. 23
Fandom.sk

Recenzia: Willow (seriál)

Recenzia: Willow (seriál)

Legendárny čarodejník sa vracia, aby opäť čelil zlej kráľovnej Bavmorde. Prejaví sa tá, ktorú pred dávnymi rokmi zachránil, a naplní sa proroctvo? 

28. 2. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 3. časť: Thorgal

Polonahí divosi v komiksoch, 3. časť: Thorgal

Ako dať dokopy vikingské mýty so sci-fi a fantasy tak, aby to fungovalo? Recept má konkrétny názov. Thorgal. 

9. 2. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 2. časť: Rahan

Polonahí divosi v komiksoch, 2. časť: Rahan

Ukloňte sa, prichádza muž zaviatych vekov.

2. 2. 23
Fandom.sk

Polonahí divosi v komiksoch, 1. časť: Conan

Polonahí divosi v komiksoch, 1. časť: Conan

Uhnite, do Croma! Prichádza barbar. Conan. Zlodej. Kráľ. Dobrodruh. I milovník. 

26. 1. 23
Fandom.sk

Najzásadnejšie batmanovky posledných desaťročí, 1. časť

Najzásadnejšie batmanovky posledných desaťročí, 1. časť

Vitajte pri čítaní 1. časti komiksového seriálu o batmanovkách, ktoré najvýraznejšie ovplyvnili batmanovský život, vesmír a vôbec. 

22. 4. 22
Fandom.sk

Recenzia: Zaklínač (seriál, Netflix, 2019 – )

Recenzia: Zaklínač (seriál, Netflix, 2019 – )

Kde bolo, tam bolo, napísal jeden pán z Poľska strhujúci príbeh o potulnom lovcovi príšer. Už len táto jednoduchá premisa zašklbe ušami fanúšikom žánru… 

19. 1. 22
Fandom.sk

Recenzia: Cowboy Bebop (seriál, 2021)

Recenzia: Cowboy Bebop (seriál, 2021)

V neďalekej budúcnosti, keď ľudstvo skolonizovalo celú slnečnú sústavu, sú lovci odmien – kovboji bežnou súčasťou ekonomiky. 

29. 12. 21
Fandom.sk

Seriál Nadácia po troch častiach

Seriál Nadácia po troch častiach

Mnoho kritikov považovalo Asimovovu Nadáciu za nesfilmovateľnú. Knihu tvoria epizódy, ktoré delia desiatky a stovky rokov. O to väčšie bolo prekvapenie, keď sa do seriálovej adaptácie pustila spoločnosť Apple. 

8. 10. 21
Fandom.sk

Recenzia: Ďatlovov priesmyk (seriál)

Recenzia: Ďatlovov priesmyk (seriál)

Čo sa stalo počas mrazivej februárovej noci v roku 1959? Zostalo množstvo špekulácií, ešte viac teórií, niekoľko zvláštnych fotiek a deväť mŕtvych ľudí, z nich väčšina mala život pred sebou. A teraz je tu seriál. 

23. 7. 21
Fandom.sk

Retro: Kull dobyvateľ

Retro: Kull dobyvateľ

Pred časom sme sa v Retre bavili o seriáli Herkules s Kevinom Sorbom. Dnes príde reč na čosi podobné. Len o dosť horšie. 

11. 6. 21
Fandom.sk

Retro: Alf (seriál)

Retro: Alf (seriál)

Žerie mačky. Robí ľuďom zo života peklo. Neupratuje po sebe. Agresívny, nepredvídateľný jedinec, ktorý sa neriadi pozemskými pravidlami. Člen tajomnej mimozemskej civilizácie. Alf. Strážte si televízny ovládač! 

21. 5. 21
Fandom.sk

Retro: Hororové Akty X, 2. časť

Retro: Hororové Akty X, 2. časť

Mulder, Scully a hororové epizódy po druhý (a posledný raz). 

9. 4. 21
Fandom.sk

Kalendár


Recenzia: Liga spravodlivosti Zacka Snydera

Recenzia: Liga spravodlivosti Zacka Snydera

Bude to film? Bude to lietadlo? Bude to ozaj Snyder? 

31. 3. 21
Fandom.sk

Retro: Hororové Akty X, 1. časť

Retro: Hororové Akty X, 1. časť

Dajte si slnečnicové semienka a vyberte sa spolu s nami na prehliadku najlepších hororových dielov kultového seriálu. Woodoo, zombies, vlkolaci, upíri, posadnutia, démoni, vrahovia, duchovia, kanibali a pochopiteľne pekelné bábiky. 

26. 3. 21
Fandom.sk

Recenzia: Outsider (seriál)

Recenzia: Outsider (seriál)

Vtrhlo to do ich sveta bez pozvania. Nemilosrdne si to vzalo všetko, čo chcelo. A myslelo si, že bez problémov zmizne tak ako veľakrát predtým. Nerátalo to so statočnými ľuďmi, ktorí sa neboja zastrašovania. 

19. 3. 21
Fandom.sk

Recenzia: Tretí deň (seriál)

Recenzia: Tretí deň (seriál)

Na ostrove dobre, na ostrove zdravo, všade samé Omega 3 mastné kyseliny. Alebo nie? 

9. 2. 21
Fandom.sk

Recenzia: Bol raz jeden život (komiks)

Recenzia: Bol raz jeden život (komiks)

Bol raz jeden život je francúzsky animovaný seriál z roku 1987. Zábavnou formou priblížil deťom fungovanie ľudského tela a jeho 26 dielov podchytilo celý kolobeh ľudského života, od zrodenia až po smrť. 

10. 12. 20
Fandom.sk

Recenzia. The Haunting – Záhadné sídlo Bly (seriál)

Recenzia. The Haunting – Záhadné sídlo Bly (seriál)

Zomrieť neznamená odísť.

11. 11. 20
Fandom.sk

Retro: Seriál Herkules

Retro: Seriál Herkules

Toto je príbeh z dávnych čias. Z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden človek sa odvážil vzoprieť ich moci. Herkules. 

16. 10. 20
Fandom.sk

Recenzia: Stargirl (seriál)

Recenzia: Stargirl (seriál)

Je Stargirl blondína s hviezdičkou?

29. 9. 20
Fandom.sk

Recenzia: Lost in Space (séria 2)

Recenzia: Lost in Space (séria 2)

Dostanú sa konečne Robinsonovci tam, kam mieria, alebo im to ešte pár sérií potrvá? 

18. 3. 20
Fandom.sk

Recenzia: Castle Rock - seriál

Recenzia: Castle Rock - seriál

Keď sa v roku 2018 na televízne obrazovky priplazil seriál nazvaný tajuplne Castle Rock, ani najzarytejší fanúšikovia nevedeli, o čo pôjde. 

21. 2. 20
Fandom.sk