Recenzia: Sbohem, Eri (manga)

Recenzia: Sbohem, Eri (manga)

Na každého z nás smrť blízkej osoby vplýva inak. Niekoho zničí, nikdy sa z nej stopercentne nespamätá. 

29. 3. 24
Fandom.sk

Recenzia – Duna: Časť druhá (film)

Recenzia – Duna: Časť druhá (film)

Epický majstrovský kúsok! Veľkolepá a geniálna pocta Frankovi Herbertovi, ktorú musí vidieť každý fanúšik scifi. 

7. 3. 24
Fandom.sk

Recenzia: Chlapec a volavka (film)

Recenzia: Chlapec a volavka (film)

Aby človek udržal rovnováhu medzi svetmi, musí niečo obetovať. Nie vždy tá obeť stojí za to, ale občas sa vyplatí. 

13. 2. 24
Fandom.sk

Recenzia: Pátranie za deviatimi horami (film)

Recenzia: Pátranie za deviatimi horami (film)

Červená čiapočka spoločne s Popoluškou riešia vraždu kráľovského kaderníka. Kto z hostí na bále je vrah? Podarí sa im ho odhaliť do polnoci? 

29. 11. 23
Fandom.sk

Recenzia: V raji (film)

Recenzia: V raji (film)

Biotechnologická spoločnosť AEON našla po rokoch výskumu spôsob, ako zaručiť ľuďom nesmrteľnosť. 

19. 9. 23
Fandom.sk

Recenzia: Elementy (film)

Recenzia: Elementy (film)

Hovorí sa, že protiklady sa priťahujú. Čo ale v prípade, ak je jeden z ohňa a druhý z vody? Oplatí sa vidieť animák v štýle Rómea a Júlie? 

3. 8. 23
Fandom.sk

Dracula ako fenomén, 2. časť

Dracula ako fenomén, 2. časť

Ak práve sedíte v kuchyni a máte po ruke lis na cesnak, tak tam z preventívno-bezpečnostných dôvodov zostaňte, aspoň po dobu čítania tohto článku. 

14. 7. 23
Fandom.sk

Dracula ako fenomén, 1. časť

Dracula ako fenomén, 1. časť

Doneste si z kuchyne lis na cesnak. Čaká nás dlhá noc. 

7. 7. 23
Fandom.sk

Retro: Vreskot 3

Retro: Vreskot 3

„Hollywood je plný zločincov, ktorým kvitne kariéra.“ 

30. 6. 23
Fandom.sk

Votrelci – režisérsky strih

Votrelci – režisérsky strih

V čom sa špeciálny zostrih legendárneho Cameronovho akčného sci-fi hororu líši od klasickej kinoverzie? 

16. 6. 23
Fandom.sk

Recenzia: Super Mario Bros vo filme (film)

Recenzia: Super Mario Bros vo filme (film)

Remeselníci všetkých zemí, spojte sa! Legendárna inštalatérska dvojica je opäť tu. Ponúka skvelý zážitok pre veľkých i malých, tak neváhajte. Berte hasák, deti a vyrazte do kina. 

3. 5. 23
Fandom.sk

Recenzia: Boj o budúcnosť (film)

Recenzia: Boj o budúcnosť (film)

V blízkej budúcnosti je ekosystém Zeme vážne narušený klimatickou zmenou, znečistením, vojnami a technologickým pokrokom. 

20. 4. 23
Fandom.sk

Recenzia: 65 (film)

Recenzia: 65 (film)

Predstavte si, že stroskotáte s vesmírnou loďou na planéte plnej dinosaurov. Máte? Dokážete proti nim bojovať a hľadáte cestu k záchrannému modulu. Fajn. A potom zistíte, že sa blíži obrovský asteroid. 

30. 3. 23
Fandom.sk

Recenzia: Úžasný Maurice (film)

Recenzia: Úžasný Maurice (film)

Na filmovú scénu prichádza ďalší z príbehov zo sveta Plochozeme. Tentoraz divákov bude baviť tučný kocúr a banda potkanov. 

17. 3. 23
Fandom.sk

Recenzia: Willow (seriál)

Recenzia: Willow (seriál)

Legendárny čarodejník sa vracia, aby opäť čelil zlej kráľovnej Bavmorde. Prejaví sa tá, ktorú pred dávnymi rokmi zachránil, a naplní sa proroctvo? 

28. 2. 23
Fandom.sk

Kalendár


Recenzia: Snivokraj (film)

Recenzia: Snivokraj (film)

Kto z nás nemá rád sny? Koľkí by radšej zostali v krajine snov, než by sa prebudili? Snívať je krásne, ale môže byť aj nebezpečné. 

17. 2. 23
Fandom.sk

Recenzia – Morská príšera (film)

Recenzia – Morská príšera (film)

Do plachiet fúka svieži vietor, nad sťažňami prelietavajú čajky. Odvážni námorníci stoja na prove lode, aby dostali ďalšiu korisť, za ktorú im bohato zaplatia. Sú však príšery skutoční nepriatelia? 

30. 1. 23
Fandom.sk

Retro: The Broken

Retro: The Broken

Keď vy nie ste vy.

20. 1. 23
Fandom.sk

Recenzia: Pinocchio Guillerma del Tora (film)

Recenzia: Pinocchio Guillerma del Tora (film)

Chlapec z borovicového dreva ožíva a vydáva sa na cestu, aby pochopil, kto vlastne je a prečo je smrť taká dôležitá pre život. 

4. 1. 23
Fandom.sk

Recenzia: Trol (film)

Recenzia: Trol (film)

Kde bol, tam bol, z kameňa povstal trol. Skupina hrdinov stojí proti mytologickému tvorovi a snaží sa ho zastaviť skôr, ako zničí celú krajinu. Podarí sa im to? 

16. 12. 22
Fandom.sk

Recenzia: Škola dobra a zla (film)

Recenzia: Škola dobra a zla (film)

Po úspešnej sérii o Harry Potterovi, nepodarenom spracovaní Percy Jacksona a ďalších viac či menej kvalitných snímkach, prichádza Škola dobra a zla. 

25. 11. 22
Fandom.sk

Retro: Vec

Retro: Vec

Keď vy nie ste vy.

11. 11. 22
Fandom.sk

Chaotická séria Halloween

Chaotická séria Halloween

Najvýraznejším slasherom v histórii ľudstva je Halloween. Len máloktorá hororová sága sa však môže „pochváliť“ tým, čo on: nesmiernym chaosom, nekonzistentnosťou univerza… 

2. 11. 22
Fandom.sk

Retro: Hellraiser

Retro: Hellraiser

Rozkoš má hranice, ktoré je lepšie neprekračovať.

30. 9. 22
Fandom.sk

Recenzia - Predátor: Korisť (film)

Recenzia - Predátor: Korisť (film)

Vrátil sa. Čo na to Indiáni?

10. 8. 22
Fandom.sk

Retro – Jurský park III

Retro – Jurský park III

Čísla neklamú. Ak berieme do úvahy pôvodnú trilógiu z rokov 1993 – 2001, dôjdeme k záveru, že sa vyznačovala stúpajúcimi rozpočtami a klesajúcimi tržbami. Nečudo, že sa Spielbergovi do tretieho dinodobrodružstva nechcelo. 

17. 6. 22
Fandom.sk

Retro – Stratený svet: Jurský park

Retro – Stratený svet: Jurský park

Ian Malcolm vyráža na krstiny malého T-Rexa.

10. 6. 22
Fandom.sk

Retro: Úsvit mŕtvych

Retro: Úsvit mŕtvych

Svet padol. Nastalo ticho. Mizantropi v tom majú jasno: Konečne. 

27. 5. 22
Fandom.sk

Recenzia: Doktor Strange v mnohovesmíre šialenstva

Recenzia: Doktor Strange v mnohovesmíre šialenstva

Dočkali sme sa dlho očakávaného filmu z dielne Marvel, ktorý hneď od uvedenia do kín rozpútal medzi fanúšikmi vášnivé diskusie. 

11. 5. 22
Fandom.sk

Recenzia – Batman (film)

Recenzia – Batman (film)

Na začiatku je potrebné upozorniť, že túto recenziu písala milovníčka komiksov a jej pohľad nie je celkom nestranný. I keď, pri takto vydarenom filme je to v podstate jedno. 

8. 3. 22
Fandom.sk