Víťaz súťaže Ohnivé pero Q2 2018

Víťaz súťaže Ohnivé pero Q2 2018

Kto vyhral jesenné kolo našej literárnej súťaže?

7. 1. 19
Fandom.sk

Hlasovanie o víťazovi súťaže Ohnivé pero Q2 2018

Hlasovanie o víťazovi súťaže Ohnivé pero Q2 2018

Hlasujte o víťazovi 23. kola súťaže Ohnivé pero.

17. 12. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Volanie o pomoc

Ohnivé pero Q2 2018: Volanie o pomoc

Haló, pane, počujete ma? A čo vy pani, počujete ma? Naliehavo vás prosím, ak ma niekto počujete, odpovedzte mi. Viem, že som od vás ďaleko. A už len moja viera, že ľudská myseľ dokáže osloviť iných ľudí aj bez použitia telesného ústrojenstva ma ešte drží nad priepasťou zúfalstva. 

10. 12. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Studňa

Ohnivé pero Q2 2018: Studňa

Keď som sa presťahoval z vidieckeho domu v odľahlom kúte krajiny do panelového bytu uprostred mesta, znášal som to len veľmi ťažko. Bola to radikálna zmena a nie veľmi dobrovoľná. Spravil som to na naliehanie svojho lekára. 

10. 12. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Vesmírni záhradníci - záhrada cisára Nulligulu

Ohnivé pero Q2 2018: Vesmírni záhradníci - záhrada cisára Nulligulu

Spolu s parťákom Chuckom sme si to trielili v hyperpriestorovom koridore. Nálada bola dobrá, aj napriek dvom pokutám od Galaktickej polície. Jedna za prekročenie rýchlosti a druhá za hrubé urážanie a nactiutŕhanie verejného činiteľa. 

3. 12. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Po bouři...

Ohnivé pero Q2 2018: Po bouři...

Něco mě zašimralo vzadu na krku. Vosa, napadne mě hned co dostanu žihadlo do pátrajícího prstu. Seskočím z kola a opřu ho o nejbližší strom. Je horko, asi to dost oteče… Sakra. 

3. 12. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Osudová príťažlivosť.

Ohnivé pero Q2 2018: Osudová príťažlivosť.

„Voyaer,“ vzdychol si Drahuš unavene. Pomaly nechal pováľať toto slovo v hlave, ako keď znalec vína pováľa vzorku svojho obľúbeného moku na jazyku. „Voyaer,“ vzdychol si ešte raz, tentokrát s patričnou dávkou znechutenia. 

26. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: S pohárikom v ruke

Ohnivé pero Q2 2018: S pohárikom v ruke

Hrom ani nestihol doznieť, keď sa Ondrejovi na hlavu zniesla spŕška studených kvapiek. Zrakom hľadal miesto, kam sa ukryť. Na opačnej strane ulice svietil nápis označujúci kaviareň. Natiahol nohy, prebehol pomedzi stojace autá v popoludňajšej špičke a rozrazil dvere. 

26. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Opálka

Ohnivé pero Q2 2018: Opálka

Opálka si miagala prsia, či ju aspoň trošku nebolia. Nie. Ani zamak. „Doriti!“ 

19. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Mária

Ohnivé pero Q2 2018: Mária

„Ach, Mária, ani si predstaviť nevieš, aký som rád, že je už víkend,“ povzdychol si kráľ ešte vo dverách. 

19. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Ištarov svet

Ohnivé pero Q2 2018: Ištarov svet

Vlastne ani nevedel ako sa ocitol v tomto podivnom svete. Nepoznal svojich rodičov, nevedel ako dlho tu žije a už vôbec netušil ako dlho tu bude musieť zostať. Vedel len, že sa volá Ištar a že plní životné poslanie. 

12. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: SpajderMax

Ohnivé pero Q2 2018: SpajderMax

V noci sa prázdno a nemota zniesli na chodby a izby ústavu ako prach a pokryli ich celé. A ja? Čakám a sedím. Izba sa topí v temnom tichu. To ticho ma ohlušuje. Som nervózny. Dnes to musí vyjsť! 

12. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Výťah

Ohnivé pero Q2 2018: Výťah

Výťah cinkol a otvorili sa dvere. Do vnútra vkročil stredne vysoký štyridsiatnik v rifliach a košeli. Pozdravil tlstejšieho, zhruba rovnako vysokého muža v uniforme. Ten len prikývol hlavou. Dvere sa pomaly zatvorili. 

5. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Krychle

Ohnivé pero Q2 2018: Krychle

Prastaré, tajemné stvoření zpod země, prodírá se na povrch skrze hornatou bránu. 

5. 11. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Večer ako stvorený na prechádzku

Ohnivé pero Q2 2018: Večer ako stvorený na prechádzku

Večer je ako stvorený na krásnu prechádzku. Len tak vyjsť von a vyprázdniť si hlavu, možno utriediť vlastné myšlienky, víriace v mysli ako zúrivé tornádo. V dnešnej uponáhľanej dobe to už hádam ľudia ani nerobia. 

29. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Matka

Ohnivé pero Q2 2018: Matka

Každý človek má od života určité očakávania. Niekto žije pre ruch a rýchlosť veľkomesta, iný má rad samotu a pokoj. Človek časom viac poznáva sám seba a postupne sa mení. U mňa nastala zásadná zmena pred pár mesiacmi. 

29. 10. 18
Fandom.sk

Kalendár


Ohnivé pero Q2 2018: Hlad

Ohnivé pero Q2 2018: Hlad

Na úpätí kopca stál malý dom, o ktorý sa už dlhé roky nikto nestaral. Dokonca nechali pootvorené dvere. Nad strechou sa skláňala mohutná vŕba, ktorá svojimi konármi škrabala strechu, akoby to boli mocné pazúry. Bola temná noc, ani len mesiac nesvietil. 

22. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Bon appétit

Ohnivé pero Q2 2018: Bon appétit

Zrejme by sa o tom mieste nikdy nedozvedel, nebyť jedného cudzieho rozhovoru, ktorý si nedávno omylom vypočul. Ani nevedel, prečo sa ho rozhodol navštíviť. Možno za to mohol spôsob, akým o tom mieste rozprával onen cudzinec, čo v ňom napokon vzbudil zvedavosť. 

22. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Priateľ

Ohnivé pero Q2 2018: Priateľ

Rámy na oknách stonali pod náporom mrazivého vetra, ktorý ešte silnel s nástupom noci. Muž za nimi sa, dlhými prstami s priesvitnou kožou plnou stareckých fľakov, nervózne poškriabal na špicatej brade. Vrava dole na ulici sa zmenila, ľudia pobehovali a aj cez sklenené výplne pocítil ich strach. 

15. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Portrét

Ohnivé pero Q2 2018: Portrét

Je pozoruhodné, že vo svete, v ktorom mágovia dokážu jedným pohybom ruky vypáliť celé mesto a démoni trhajú chrabrých bojovníkov na kusy, takmer nikto neverí na škriatkov. 

15. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Ukradnutý život

Ohnivé pero Q2 2018: Ukradnutý život

Stála som pred bránou, obávajúc sa, či smiem vstúpiť do domu. Pýtala som sa samej seba, či je to dobý nápad. Prekročiť prach jej dverí a bez jej vedomia. Rozhodla som sa na ňu zakričať i cez zavreté okná. 

8. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Mrtví chtějí žít

Ohnivé pero Q2 2018: Mrtví chtějí žít

V ten den bylo chladněji než obvykle. Teplé letní dny už dávno minuly a příroda se začala ukládat ke spánku. Potrvá zas několik měsíců, než se vzduch opět naplní vůní zvuků života. Prozatím bude slyšet jen šepot větru, uhánějícího prázdnými ulicemi… 

8. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: V síti

Ohnivé pero Q2 2018: V síti

Proč vždycky musím skončit jako zasranej brouk nebo moucha? Samozřejmě však věděl proč. Prostá pravděpodobnost. Hmyz je nejpočetnějším živočišným druhem. 

1. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Chrobáčiky

Ohnivé pero Q2 2018: Chrobáčiky

Rodičia osemročného Miloša si nikdy nelámali hlavu, čo so svojou ratolesťou počas letných prázdnin. Na to, aby sa tento malý nezbedník zabavil, nepotreboval veľa. V rozstrapatenej blonďavej hlavičke vírili tony a tony nápadov. 

1. 10. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Smyčka

Ohnivé pero Q2 2018: Smyčka

Byl to klasický nedělní večer, s tím rozdílem, že Samova manželka nebyla tentokrát v domě přítomna. Ten proto dostal za úkol uložit jejich osmiletého syna do postele. 

24. 9. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Robot je najlepšia mama

Ohnivé pero Q2 2018: Robot je najlepšia mama

„Ty si sa zbláznil! Zasnúbiť sa so skutočnou ženou!“ môj ľudský otec vstal z gauča a začal rozčúlene chodiť po svojom byte. Jeho robotická manželka ostala pokojne sedieť. 

24. 9. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Nový řád

Ohnivé pero Q2 2018: Nový řád

U břehu modravého jezírka ukrytého v hloubi lesa bylo ticho. Větve majestátních buků o sebe nešustily, ptáci v jejich větvoví mlčeli, jen vlnky narážející do travnatého břehu narušovaly klid lesa. Drobná žena seděla u břehu, slunce prosvítající mezi stromy ozařovalo její světlé dlouhé vlasy. 

17. 9. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Vlk

Ohnivé pero Q2 2018: Vlk

V hlbokom lese začalo silne prituhovať. Z neba padali čoraz väčšie snehové vločky. Karolína prechádzala po lesnej ceste. Mráz ju štípal na tvári a ruky už mala skrehnuté. Okolo tváre sa vírila teplá para z vydychovaného vzduchu. 

17. 9. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Belladonna

Ohnivé pero Q2 2018: Belladonna

Byl červencový večer, teplá noc, a na lavičce v parku seděla krásná dívka v roztrhaných šatech. Vzhlédla ke mně, když jsem šla okolo ní, a zašeptala: „Je mi zima. Je mi mezi vámi zima. Co si mám počít?“ 

10. 9. 18
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2018: Sen

Ohnivé pero Q2 2018: Sen

Kráčal som lesom a nohami čliapal v plytkej močarine. Nedokázal som si vybaviť, ako som sa sem ocitol. Zdalo sa, akoby som sa tu ocitol z čista jasna, jak to býva možné len v sne. 

10. 9. 18
Fandom.sk