Víťaz súťaže Ohnivé pero Q1 2019

Víťaz súťaže Ohnivé pero Q1 2019

24. 6. 19
Fandom.sk

Hlasovanie o víťazovi súťaže Ohnivé pero Q1 2019

Hlasovanie o víťazovi súťaže Ohnivé pero Q1 2019

Hlasujte o víťazovi 24. kola súťaže Ohnivé pero.

3. 6. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Za územím ľudí

Ohnivé pero Q1 2019: Za územím ľudí

Poľovačka nebola ani zďaleka taká zábavná, ako si Adam predstavoval. Vzrušenie z toho, že ho otec prvýkrát berie so sebou, rýchlo opadlo a zostala iba ospalosť. 

27. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Lovení strachom – Cesta k vyliečeniu

Ohnivé pero Q1 2019: Lovení strachom – Cesta k vyliečeniu

,,Roxy, dokázali sme to, " povie Feelsberg. ,,Máme liek, zahlási a víťazoslávne zdvihne skúmavku so slabočerveným roztokom. Ten čas stál za to. Teraz zachránime milióny životov a svet sa možno dokáže stať lepším miestom. 

27. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Nejlepší román na světě

Ohnivé pero Q1 2019: Nejlepší román na světě

Psal se rok já-už-ani-nevím který (2005 – anebo tak, plus mínus rok dva – historie je spíš manželčina doména) a já tehdy neměl ani tušení, že se začne tahle podivná story. Tehdy mi zůstávalo (jak jsem si namlouval) jenom pár týdnů pozemského života. 

27. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Iluze

Ohnivé pero Q1 2019: Iluze

Na první pohled se zdála být křehká, ale měla srdce bojovnice. Tmavě modré vlasy jí splývaly v bohatých vlnách na ramena. Šedý kabátek chránil její štíhlé tělo proti větru, který téměř nikdy neutichal. 

20. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Ilúzia

Ohnivé pero Q1 2019: Ilúzia

Svetlohnedé vlasy som mal prilepené k hlave a celkovo som bol premočený do nitky. Odkedy som sa ocitol v tomto meste, silno lialo, pričom som nemal dáždnik a ani štipku čarodejníckych schopností.

20. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: V saune

Ohnivé pero Q1 2019: V saune

Všimol si ju pred chvíľou: žena, neurčitého veku, udržiavaná – a bola v saune spolu s ním, už keď si dával prvé kolečko. Sedela na tom istom mieste ako vtedy. 

20. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Dohoda dvou obchodníků

Ohnivé pero Q1 2019: Dohoda dvou obchodníků

Cilian Clendah seděl ve vysokém, zdobně vyřezávaném křesle a zamyšleně ťukal brkem o desku stolu dovezeného až z dalekého východu. Jako malý si přísahal, že jednou získá vše, po čem toužil. 

13. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Denník kapitána

Ohnivé pero Q1 2019: Denník kapitána

Text bol na žiadosť autora zo stránky stiahnutý dňa 26. 7. 2021. 

13. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Červia diera

Ohnivé pero Q1 2019: Červia diera

„Nevieme si s tým poradiť.“ Hlavný inžinier Wan s tichým lusknutím vytvoril okolo seba zelenkastý obláčik, aby dal ostatným členom zastupiteľstva decentne najavo, v akom citovom rozpoložení sa nachádza. 

13. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Stopárka

Ohnivé pero Q1 2019: Stopárka

Upozornenie: Poviedka nie je vhodná pre maloleté a citlivé osoby. 

6. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: F61.0

Ohnivé pero Q1 2019: F61.0

Sedela som v tej čakárni už niekoľko hodín, a stále som nemala žiadne informácie o svojej sestre. Bola som na ceste z práce, keď mi volali, že moja sestra mala autonehodu. Nevedela som čo sa jej stalo, bude v poriadku? Kde je jej manžel? Bol s ňou v aute? 

6. 5. 19
Fandom.sk

Kalendár


Ohnivé pero Q1 2019: Bez názvu

Ohnivé pero Q1 2019: Bez názvu

Ležím na posteli a pomaly sa prebúdzam. Môj mozog je čiastočne prebudený a čiastočne ešte stále pod vplyvom spánku. Začínam vnímať zvuky a odrazu si uvedomím, že nie som vo svojej posteli. Počuť piskľavé otáčanie koliesok nemocničného lôžka… 

6. 5. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Pokazený stroj času

Ohnivé pero Q1 2019: Pokazený stroj času

Klasický pondelok. Možno viac upršaný, ako je bežné. V malom okresnom meste sa začína hodina. Etika. Do triedy vstupuje učiteľ, akého zatiaľ nikto z triedy nevidel. „Postavte sa, žiaci.“ 

29. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Franta zase boural

Ohnivé pero Q1 2019: Franta zase boural

Z temného nočního nebe vypouštěli obři nejasných tvarů salvy dešťových kapek, které zkrápěly krajinu pod nimi. Franta tou dobou mířil domů z večerní směny po klikaté cestě obklopené lipovou alejí. Pod očima se mu rýsovaly dvě silné vrásky a průzor mezi víčky měl užší než kdejaký obyvatel asijského kontinentu.

29. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Smrť Obeya aj Innerby

Ohnivé pero Q1 2019: Smrť Obeya aj Innerby

Už pred pol otočkou Obey nahlásil chybu v systéme. „Silojemy sú prinízke, musíme ich vymeniť inak nám šífenka raz vybuchne.“ Vedel, že Prvý Komplikátor sa bude vykrúcať, občas mu to vzbúrilo žlč, ale vždy sa nejako dohovorili. 

29. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Příliš pozdě přichází příliš brzy

Ohnivé pero Q1 2019: Příliš pozdě přichází příliš brzy

Larry našlapoval co nejtišeji. Stále nemohl uvěřit, že je to právě on, kdo uspěl ve výběrovém řízení města na pozici ošetřovatele zvláštních pacientů místního sanatoria. 

22. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Zábavné leto.

Ohnivé pero Q1 2019: Zábavné leto.

Musí vydržať do svitania! Alena sa chvela vzrušením. V bruchu cítila motýliky a na rozoklanom jazyku chuť – pach krvi. Celé pobrežie ešte halila hustá tma. Vánok však priniesol slabé chvenie smrteľného výkriku. 

22. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Kliatba

Ohnivé pero Q1 2019: Kliatba

Je zvláštne, akí sú ľudia rozdielni. Niekomu stačí ku šťastiu vlastniť malý, stiesnený byt v prepchatom paneláku, mne by nestačil ani celý svet. Niekedy ma totiž pochytí taký obrovský hnev a nepokoj, že by som najradšej vyskočil z kože. 

22. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Umrel mi drak

Ohnivé pero Q1 2019: Umrel mi drak

Je ráno. Aspoň tak by to malo byť. V krajine večnej tmy je to trochu náročná otázka. Na povrchu možno krásne svieti slniečko a po lúkach sa môžu naháňať motýliky, ale tu je tma. 

15. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Viktor Blackwood – paladin

Ohnivé pero Q1 2019: Viktor Blackwood – paladin

Meč narazil do lebky a ozvalo se zapraskání. První mrtvý gob padl k zemi. Viktor se napřáhl a udeřil druhého. Jeho mistr stál za ním a kryl mu záda. 

15. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Časomenič

Ohnivé pero Q1 2019: Časomenič

Naveľa sa mi podarilo dostať na chodbu. Až tam som počula zvuky bitky niekoľko poschodí nado mnou. Vodcovi sa evidentne podarilo za pomoci kameňa času spojazdniť portál vo svojom vlastnom laboratóriu. 

15. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Kam až to všetko dospelo?

Ohnivé pero Q1 2019: Kam až to všetko dospelo?

Samota – slovo, ktoré mi dnes tak veľmi naháňa strach. Je to odlúčenosť od sveta? Opustenosť? Stav kedy je človek na všetko sám a na nikoho sa nemôže spoľahnúť? Ťažko povedať. Na každého pôsobí inak a definície sa rôznia. Mal som o nej dosť času premýšľať, ale stále nenachádzam uspokojivú odpoveď. 

8. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero q1 2019: Súmrak v Seville

Ohnivé pero q1 2019: Súmrak v Seville

Na lavičke sedí žena, takmer bez pohybu, oči upiera na písmená. Pozerá na ne tak dlho, až sa nakoniec zmenia naspäť na nezmyselné tvary, aké v nich vidia deti, kým sa naučia čítať. 

8. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Krása i ironie života

Ohnivé pero Q1 2019: Krása i ironie života

Ten den, co jsem zjistil, že mám AIDS, byl rozhodně jeden z nejlepších dnů mého života. Kdybyste mi tohle nechtěli věřit, věřte mi aspoň to, že byl jeden z nejzlomověj­ších. 

8. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Nočná záhada

Ohnivé pero Q1 2019: Nočná záhada

Dom je starý, polorozpadnutý, spolovice pohltený lesom a je obývaný jediným podnájomníkom. Samozvaný čierny vládca obydlia po nociach blúdi miestnosťami a loví opovážlivcov vnikajúcich dnu z polí. 

1. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Sny akváriovej rybičky

Ohnivé pero Q1 2019: Sny akváriovej rybičky

„Som Gubka dúhová, no Milko ma volá Anastázia- dva dni po mojom narodení o tom slávnostne rozprával svojej frajerke. Zároveň jej vysvetlil, že som sa len nedávno narodila. Povedal jej, že sa bude o mňa starať a ja mu verím! Ostatne- zdá sa, že všetkým rybkám tu u nás sa darí.“

1. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Max i spisuvateľ

Ohnivé pero Q1 2019: Max i spisuvateľ

..Niekde v tme to praská ako vetvičky, to len batoľatám lámu kostičky. Rozlámané deťúrence do kotla hodil a zaživa uvaril. Lebo také mäsko je vraj najonakvejšie… 

1. 4. 19
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2019: Sociálna republika

Ohnivé pero Q1 2019: Sociálna republika

„Milí liberálni novinári! Volám sa Ján Mak, som minister médií Sociálnej republiky a dnes vám budem robiť sprievodcu po našej milovanej vlasti,“ predstavil sa pupkáč ohúreným zahraničným novinárom čakajúcim v prázdnej letiskovej hale. 

25. 3. 19
Fandom.sk