Recenzia: Doktor Strange v mnohovesmíre šialenstva

Recenzia: Doktor Strange v mnohovesmíre šialenstva

Dočkali sme sa dlho očakávaného filmu z dielne Marvel, ktorý hneď od uvedenia do kín rozpútal medzi fanúšikmi vášnivé diskusie. 

11. 5. 22
Fandom.sk

Recenzia: Spider-man: Bez domova (film)

Recenzia: Spider-man: Bez domova (film)

Trojka je magické číslo a v prípade filmového sveta Marvelu to vo viacerých prípadoch platí dvojnásobne. 

8. 2. 22
Fandom.sk

Recenzia: Bloodshot

Recenzia: Bloodshot

Vin Diesel v komikse. A nie je to Marvel.

22. 4. 20
Fandom.sk

Recenzia: Captain Marvel nie je žiaden zázrak

Recenzia: Captain Marvel nie je žiaden zázrak

Aj keď kapitán Marvel evokuje jednoznačnú spojitosť s názvom svojho vydavateľského domu Marvel Comics, nie je to tak. 

17. 3. 19
Fandom.sk

Retro: Kapitán Amerika

Retro: Kapitán Amerika

Túto jar kiná praskali pod náporom Avengers 3, ktorých členom bol aj Kapitán Amerika. Hej? Hej. Čiže Marvel je dnes megapopulárny, hej? Hej. Captain Amerika tiež, hej? Hej. Videli ste však jeho filmové peklo z roku 1990? Nie? A chceli by ste? 

13. 7. 18
Fandom.sk

Recenzia: Ant-Man a Wasp

Recenzia: Ant-Man a Wasp

Je to malé, občas veľké, chvíľami priveľké a nemohlo to prísť do boja s Thanosom. Ak ste sa aspoň na pikosekundu zamysleli, čo by to mohlo byť, aktuálna marvelovka, ktorú máme v kinách, vám s prehľadom odpovie. 

8. 7. 18
Fandom.sk

Recenzia: Deadpool 2

Recenzia: Deadpool 2

Keď pred dvoma rokmi Wade Wilson v červených dupačkách prevalcoval plátna kín, bola to taká mentálna črevná sprcha. Na prvýkrát napoly šokujúce, napoly srandovné, napoly príjemné, ale všetky tieto polky proste vypláchli z našich hláv každodenný balast a aspoň chvíľu bolo v bedni čisto. 

21. 5. 18
Fandom.sk

Recenzia – Avengers: Nekonečná vojna

Recenzia – Avengers: Nekonečná vojna

Už je to desať rokov, čo Tony Stark schytal za priehrštie črepín a musel si zmontovať prvý oblek, aby sa dostal zo zajatia. Odvtedy nám ľudia z Marvelu takmer dvakrát do roka predstavovali hrdinov svojho univerza v ich dobrých i zlých chvíľach. 

13. 5. 18
Fandom.sk

Recenzia: Čierny panter

Recenzia: Čierny panter

Na úvod zhurta. Filmy z Marvel Cinematic Universe sa na seba podobajú ako vajce vajcu – aj ten najzložitejší je klasickou holyvúdskou trojaktovkou. Akt prvý: Hrdina frajeruje. Akt druhý: Hrdina čosi poserie… 

23. 2. 18
Fandom.sk

Recenzia – Thor: Ragnarok

Recenzia – Thor: Ragnarok

Od posledného filmu z tohto univerza uplynuli dva roky. Na asgardskom tróne tróni Loki, ktorý sa pasoval na Bakcha. Ruku má voľnú – jeho brat má vybavovačky po rôznych svetoch a Bifrost namiesto Heimdala stráži podvratný lord Vaako. Ľžiodinove orgie netrvajú večne a všetko sa prevalí. 

20. 11. 17
Fandom.sk

Recenzia: Strážcovia galaxie 2

Recenzia: Strážcovia galaxie 2

V marvelovskom vesmíre nedostal možnosť zažiariť len charizmatický človiečik Peter Quill s prezývkou Star Lord, ale aj Thanosova dcéra Gamora, sarkazmom sršiaci mýval Rocket, drevený valibuk Groot a svalnatý ničiteľ Drax. 

5. 5. 17
Fandom.sk

Recenzia: Doctor Strange

Recenzia: Doctor Strange

Marveláci tento rok začali zábavnou akčnou konverzačkou, v potom nás trochu postrašili Apokalypsou a aby sme naň predsa len spomínali v dobrom, rozhodli sa rok uzavrieť parádnym ohňostrojom dobrého príbehu a jeho dychberúceho stvárnenia. Podarilo sa? 

16. 11. 16
Fandom.sk

Recenzia – X-Men: Apokalypsa

Recenzia – X-Men: Apokalypsa

Najnovší film o marvelovských mutantoch funguje ako návrat domov. Už ste si nahovorili, že vám tí ľudia až tak nechýbajú. Teraz ste znova uvideli ich tváre a z pliec vám padla ťarcha odlúčenia. Po rokoch sa konečne zasa na chvíľu cítite naplnení. Proste medzi svojimi. 

14. 6. 16
Fandom.sk

Recenzia: Deadpool

Recenzia: Deadpool

Superhrdinských filmov, resp. širšie komiksových adaptácií je v ostatnom čase toľko, že by si už zaslúžili vlastnú taxonómiu. Ríša Vizuálnych, oddelenie Audiovizuálne, trieda Kinofilmové alebo Televízne, rad Ľudské či Nadľudské, Seriózne sa tváriaca čeľaď spolu s Odľahčenou, rody napríklad Marvel, DC a iné. 

21. 2. 16
Fandom.sk

Recenzia: Ant-man

Recenzia: Ant-man

Prívlastok „najmenší“ sa v prípade tohto hrdinu z Marvelu týka naozaj len jeho fyzických rozmerov. Fáza 3 sa práve začala! ďalší jedinečný prírastok do pestrej škály charakterov jedného z najepickejších filmových projektov je tu. 

13. 8. 15
Fandom.sk

Komiks: All-New Hawkeye

Komiks: All-New Hawkeye

V poslednom čase čoraz viac ľudí prejavuje záujem o komiksy. Čo je len dobre. Môžu za to hlavne úspešné aj menej úspešné seriálové a filmové adaptácie komiksových príbehov hrdinov a antihrdinov. Seriály Flash, Arrow, Constantine, Gotham alebo Daredevil, nehovoriac o Avengers a Guardians of Galaxy… 

21. 4. 15
Fandom.sk

Komiks: Night of the Living Deadpool

Komiks: Night of the Living Deadpool

Dvadsiatehode­viateho marca bola ukončená piata séria seriálu The Walking Dead. Prvého apríla bol zverejnený klip, v ktorom Ryan Reynolds v kostýme Deadpoola zneškodnil moderátora zastávajúceho názor, že filmový Deadpool by mal byť mládeži prístupný. 

7. 4. 15
Fandom.sk

Komiks: Howard the Duck

Komiks: Howard the Duck

Keby ste sa ma ako decka spýtali, čo si myslím o filme Káčer Howard, moja odpoveď by znela: „Bolo to celkom dobré.“ Keby ste sa ma ako dospelého, spýtali, čo si myslím o filme Káčer Howard, moja odpoveď by znela: „Dalo sa, len to bolo také o ničom.“ 

17. 3. 15
Fandom.sk

Komiks: Divinity

Komiks: Divinity

Minulý týždeň bol zaujímavý. Štúdio Marvel získalo späť práva na filmového Spider-Mana, seriál Constantine sa dočkal úspešného ukončenia prvej série a zistil som, že bohom nie je žiadny modrý muž milujúci nahotu, ale obyčajný komunista. 

17. 2. 15
Fandom.sk

Komiks: Star Wars

Komiks: Star Wars

Fenomén Star Wars a vydavateľstvo Marvel Comics majú dlhú spoločnú históriu. Po nečakanom úspechu filmu Nová nádej sa vydavateľstvo Marvel pustilo do vydávania komiksovej série Star Wars, ktorá sa dočkala viac ako sto čísiel. 

20. 1. 15
Fandom.sk

Komiks: Big Hero 6

Komiks: Big Hero 6

S filmovými adaptáciami komiksov sa za posledné roky roztrhlo vrece. Či už animovanými, alebo live action verziami. Množia sa ako mach na nohách domorodca žijúceho v pralese alebo videá známych ľudí oblievajúcich sa ľadovou vodou (čo vraj robia v mene dobrej veci). 

26. 8. 14
Fandom.sk

Recenzia: Strážcovia Galaxie

Recenzia: Strážcovia Galaxie

Na superhrdinoch je super to, že si môžu vybrať zaujímavé záľuby. Hod nezničiteľným štítom alebo nezdvihnuteľným kladivom, súkanie sietí, beh či let rýchlosťou svetla, skok do tieňa. 

19. 8. 14
Fandom.sk

Recenzia: Thor 2: Temný svet

Recenzia: Thor 2: Temný svet

Konečne sme sa dočkali ďalšej marvelovky. Zmiernenie trpkého čakania na Avengers 2 prišlo v podobe asgardského fešáka s blonďatou hrivou, červeným plášťom a očnou linkou… ale možno sa taký narodil. 

9. 12. 13
Fandom.sk

Recenzia: Fury MAX - Staré dobré časy

Recenzia: Fury MAX - Staré dobré časy

Keď sa povie Nick Fury, tak si väčšina ľudí (hlavne vďaka filmu The Avengers) predstaví afroameričana s tvárou Samuela L. Jacksona, ktorý má pásku cez oko. Pravda je taká, že jestvujú dva druhy Nicka Furyho. Prvý je klasický, belošský Fury (kedysi ho hral v hroznom filme natočenom pre televíziu David Hasselhoff), ktorý patrí do bežného univerza Marvelu – takzvaná Zem-616. 

5. 3. 13
Fandom.sk

Kalendár


Avengers: Pomstitelia sa mstia a popri tom zabávajú diváka

Avengers: Pomstitelia sa mstia a popri tom zabávajú diváka

Komiksový gigant Marvell nás už štyri roky pripravuje na crossover doposiaľ nevídaných rozmerov, ktorého dôsledkom bolo zatiaľ 6 filmov. Počnúc Neuveriteľným Hulkom (2008) sme veľmi cielene masírovaní ďalšími snímkami, a tí trocha znalí už dlho očakávajú výsledné stretnutie niekoľkých známych marvellovských superhrdinov a postáv v jednom zjednocujúcom filme: do…

10. 5. 12
Fandom.sk

Padla kosačka na adamantium

O prvej časti hraného dokumentu zo života obrovského zelenáča sme pod názvom Hulk vs. Thor hovorili tu. V druhej časti, ktorú sa podarilo zachytiť chlapcom z Marvelu, sa Hulkova neuveriteľná päsť stretla s neuveriteľne tvrdou držkou. Vylučovacím spôsobom ľahko zistíme, koho mohlo naše obľúbené animované post…

14. 4. 09
Fandom.sk

Spider-man

Spider-man

Akceptujem skutočnosť, že sa filmové Spoločenstvo prsteňa nepáčilo divákom, ktorí sa v kinosále s Gandalfom stretli po prvýkrát. Rovnako ale musia fanúšikovia comicsu pochopiť, že nehľadím na filmového Spider-mana ako na oživenú modlu – napriek tomu, že Spidey spolu s Batmanom a Supermanom patrí do veľkej trojky a de facto on (resp. jeho tatko Stan Lee z Marvelu) roztočil comicsový priemysel do…

10. 6. 02
Fandom.sk