Recenzia - Stephen King: Temná veža 5 - Vlky z Cally

Recenzia - Stephen King: Temná veža 5 - Vlky z Cally

V úvodnej kapitole knihy sa zoznámime s humanoidným robotom Andym, ktorý vyzerá ako „detská paličková kresba dospelého človeka“ a po dlhšom čase sa vracia do obce Calla Bryn Sturgis. 

8. 4. 20
Fandom.sk

Recenzia – Stephen King: Temná veža 4 – Čarodejník a sklo

Recenzia – Stephen King: Temná veža 4 – Čarodejník a sklo

Prvý pohľad na knihu Čarodejník a sklo svedčí o tom, že nás čaká značne epický príbeh. Na viac ako 800 stranách Stephen King nenechal nikoho na pochybách, že séria o Temnej veži je významný literárny počin s prepracovanými postavami… 

9. 7. 19
Fandom.sk

Recenzia – Stephen King: Pustatiny

Recenzia – Stephen King: Pustatiny

Hrdinovia sú v Pustatinách vystavovaní neustále hroziacim nebezpečenstvám a konflikty sa čoraz častejšie objavujú aj vo vnútri skupiny. Od Rolanda sa očakáva, že prezradí viac o Temnej veži, ku ktorej smerujú. 

13. 11. 18
Fandom.sk

Recenzia - Stephen King: Osudová trojka

Recenzia - Stephen King: Osudová trojka

Séria o Temnej veži od Stephena Kinga predstavuje multiverzum siahajúce od kníh, cez komiksy až po filmové spracovanie. V slovenčine vyšli z tohto opusu zatiaľ tri diely, Pištoľník, Osudová trojka a Pustatiny. Mnohí čitatelia majú najradšej z celej série Osudovú trojku… 

2. 7. 18
Fandom.sk

Recenzia – Stephen King: Pištoľník

Recenzia – Stephen King: Pištoľník

Viacerí spisovatelia napíšu raz za život výnimočné dielo, ktoré sa nazýva opus magnum. V prípade Stephena Kinga ide určite o sériu Temná veža, ktorá začala nedávno vychádzať v slovenčine a ktorej prvý diel s názvom Pištoľník otvára rozsiahlu ságu na pomedzí žánrov westernu, fantasy, sci-fi a hororu. 

30. 5. 17
Fandom.sk

Týždeň Geeka č- 148 - Temná veža, To, Vojna svetov, Clown a Darksiders III

Týždeň Geeka č- 148 - Temná veža, To, Vojna svetov, Clown a Darksiders III

V úvode 148. časti pravidelného videotýždenníka pre fanúšikov fantastiky sa zúčastníte rýchlokurzu administratívnej neschopnosti. Marek Čabák je späť pred obrazovkou, čulý a svieži, a tak nás môže previesť novinkami, ktoré nás zaujímajú zo všetkého najviac. 

10. 5. 17
Fandom.sk