Retro: Vreskot 3

Retro: Vreskot 3

„Hollywood je plný zločincov, ktorým kvitne kariéra.“ 

30. 6. 23
Fandom.sk

Retro: The Broken

Retro: The Broken

Keď vy nie ste vy.

20. 1. 23
Fandom.sk

Retro: Vec

Retro: Vec

Keď vy nie ste vy.

11. 11. 22
Fandom.sk

Retro: Hellraiser

Retro: Hellraiser

Rozkoš má hranice, ktoré je lepšie neprekračovať.

30. 9. 22
Fandom.sk

Retro: Vládca temnôt

Retro: Vládca temnôt

Za svätú trojicu satanských hororov zvyknú bývať považované hity Rosemary má dieťatko, Prichádza Satan! a Vyháňač diabla. Avšak sú ako traja mušketieri. Aj tí boli v skutočnosti štyria.

24. 6. 22
Fandom.sk

Retro – Jurský park III

Retro – Jurský park III

Čísla neklamú. Ak berieme do úvahy pôvodnú trilógiu z rokov 1993 – 2001, dôjdeme k záveru, že sa vyznačovala stúpajúcimi rozpočtami a klesajúcimi tržbami. Nečudo, že sa Spielbergovi do tretieho dinodobrodružstva nechcelo. 

17. 6. 22
Fandom.sk

Retro – Stratený svet: Jurský park

Retro – Stratený svet: Jurský park

Ian Malcolm vyráža na krstiny malého T-Rexa.

10. 6. 22
Fandom.sk

Kalendár


Retro: Úsvit mŕtvych

Retro: Úsvit mŕtvych

Svet padol. Nastalo ticho. Mizantropi v tom majú jasno: Konečne. 

27. 5. 22
Fandom.sk

Retro: Červená planéta

Retro: Červená planéta

Pár zlých snov – Kilmer a Sizemore – sa ocitol na Marse. Dopadlo to zle alebo príšerne? 

4. 2. 22
Fandom.sk

Retro: Votrelci

Retro: Votrelci

Dnes sú Votrelci kult. Počas natáčania ale všetko napovedalo tomu, že je zamiesené na problém. Na obrovský problém. 

28. 1. 22
Fandom.sk

Retro: Freddyho smrť – Posledná nočná mora

Retro: Freddyho smrť – Posledná nočná mora

Chovanci nápravno-výchovného zariadenia pre mladistvých (a zopár dospelákov) prichádza do rodného mestečka dávno mŕtveho Freddyho Kruegera. Tu však prebudia dávno zlo.

5. 11. 21
Fandom.sk

Retro – Alexandra Pavelková: Prísaha – Príbehy o Vimke

Retro – Alexandra Pavelková: Prísaha – Príbehy o Vimke

Dala sľub, že pomôže každému bez rozdielu. Odoberá bolesť pánom aj zločincom, lieči ich rany. Kam až ju táto prísaha dovedie? 

1. 10. 21
Fandom.sk

Retro: Netvor

Retro: Netvor

Ďalší z votreleckých pohrobkov.

17. 9. 21
Fandom.sk

Retro: Dagon

Retro: Dagon

Zostúpte s nami do temných vodných hlbín. Kde číha On. 

10. 9. 21
Fandom.sk

Retro: Nová nočná mora

Retro: Nová nočná mora

Pozor, Freddy chce preniknúť do nášho skutočného sveta! 

6. 8. 21
Fandom.sk

Retro: Votrelec 3

Retro: Votrelec 3

Mohutnejší happyend dvojka mať nemohla. V trojke sa prepadávame do absolútnej temnoty už počas úvodných titulkov. 

9. 7. 21
Fandom.sk

Retro: Kull dobyvateľ

Retro: Kull dobyvateľ

Pred časom sme sa v Retre bavili o seriáli Herkules s Kevinom Sorbom. Dnes príde reč na čosi podobné. Len o dosť horšie. 

11. 6. 21
Fandom.sk

Retro: Alf (seriál)

Retro: Alf (seriál)

Žerie mačky. Robí ľuďom zo života peklo. Neupratuje po sebe. Agresívny, nepredvídateľný jedinec, ktorý sa neriadi pozemskými pravidlami. Člen tajomnej mimozemskej civilizácie. Alf. Strážte si televízny ovládač! 

21. 5. 21
Fandom.sk

Retro – Nočná mora v Elm Street 5: Dieťa zo sna

Retro – Nočná mora v Elm Street 5: Dieťa zo sna

Hrdinka predchádzajúcej časti Alice je tehotná. Ako s tým súvisí Freddy, ktorého minule zabila? A naozaj ho zabila alebo sa nebodaj ešte raz vráti? Na poslednú otázku zrejme odpoveď poznáte. 

30. 4. 21
Fandom.sk

Retro: Čeľuste

Retro: Čeľuste

Vodnú hladinu práve rozrezala žraločia plutva. A blíži sa. Rýchlo na breh! 

16. 4. 21
Fandom.sk

Retro: Hororové Akty X, 2. časť

Retro: Hororové Akty X, 2. časť

Mulder, Scully a hororové epizódy po druhý (a posledný raz). 

9. 4. 21
Fandom.sk

Retro: Hororové Akty X, 1. časť

Retro: Hororové Akty X, 1. časť

Dajte si slnečnicové semienka a vyberte sa spolu s nami na prehliadku najlepších hororových dielov kultového seriálu. Woodoo, zombies, vlkolaci, upíri, posadnutia, démoni, vrahovia, duchovia, kanibali a pochopiteľne pekelné bábiky. 

26. 3. 21
Fandom.sk

Retro: Väznica

Retro: Väznica

Po rokoch je znovuotvorená stará väznica plná temných zákutí a ešte temnejších tajomstiev. Tri stovky väzňov sa okamžite po svojom príchode púšťajú do upratovania a inej roboty. 

4. 12. 20
Fandom.sk

Retro: Útek z Planéty opíc

Retro: Útek z Planéty opíc

Báli ste sa, že Ziru a jej manžela Cornelia už nikdy neuvidíte? Teoreticky mali byť dávno po smrti. Ale v sci-fi je možné všetko a ak sa odvážny americký astronaut Taylor dokázal dostať do budúcnosti, prečo by sa oni nemohli dostať do minulosti? A tak sa aj stane! 

20. 11. 20
Fandom.sk

Retro: Čiernočierna tma

Retro: Čiernočierna tma

Doteraz sa báli jeho. Teraz však stretli niečo, pred čím má rešpekt aj on. 

6. 11. 20
Fandom.sk

Retro: Seriál Herkules

Retro: Seriál Herkules

Toto je príbeh z dávnych čias. Z čias mýtov a legiend, keď boli starí bohovia malicherní a krutí a zoslali na ľudstvo osud utrpenia. Len jeden človek sa odvážil vzoprieť ich moci. Herkules. 

16. 10. 20
Fandom.sk

Retro - Nočná mora v Elm Street 4: Vládca snov

Retro - Nočná mora v Elm Street 4: Vládca snov

Toto je jeho hostina. A oni sú hlavný chod.

9. 10. 20
Fandom.sk

Retro: Do vnútra Planéty opíc

Retro: Do vnútra Planéty opíc

Zostúpte do vnútra planéty. A zároveň na dno série. Jedno z mnohých. 

14. 8. 20
Fandom.sk

Recenzia – James Fox Higgins: Duch Emily

Recenzia – James Fox Higgins: Duch Emily

Je ich čoraz viac! Množia sa ako králiky! Nakoniec nás všetkých zničia! Čo? No predsa záplava postapokalyptických románov. A máme tu ďalší, povie si čitateľ. 

16. 7. 20
Fandom.sk

Retro – Ludvík Souček: Cesta slepých ptáků

Retro – Ludvík Souček: Cesta slepých ptáků

Kniha je písaná formou fiktívnej reportáže. Autor tu vystupuje v úlohe novinára, redaktora, ktorý retrospektívne zbiera výpovede aktérov a očitých svedkov najväčšej senzácie, akú si ľudstvo pamätá: prvého kontaktu s mimozemskou civilizáciou. 

12. 6. 20
Fandom.sk