VIECC Vienna Comic Con 2020 oznámil prvé mená hviezd, príde aj Higlander

VIECC Vienna Comic Con 2020 oznámil prvé mená hviezd, príde aj Higlander

V dňoch 21. a 22. novembra 2020 sa v Messe Wien už tradične uskutoční jedno z najväčších popkultúrnych podujatí v strednej a východnej Európe: „VIECC Vienna Comic Con“ a „VCA Vienna Challengers Arena performance by Magenta". 

13. 8. 20
Fandom.sk

Pozvánka: Na AnimeSHOW príde aj herec Julian Glover z Indiana Jonesa, Star Wars či Hier o tróny

Pozvánka: Na AnimeSHOW príde aj herec Julian Glover z Indiana Jonesa, Star Wars či Hier o tróny

V marci bude AnimeSHOW v Bratislave hostiť hviezdu strieborného plátna Juliana Glovera, ktorý si počas svojej bohatej hereckej kariéry zahral vo viacerých veľkých filmových aj seriálových značkách. Návštevníci sa s ním budú môcť počas festivalu stretnúť aj osobne. 

27. 2. 20
Fandom.sk

Pozvánka: UniCon 2020

Pozvánka: UniCon 2020

Stovky fanúšikov a nadšencov počítačových hier, elektronických športov a virtuálnej reality sa stretnú už tento víkend od 29. 2. do 1. 3. 2020 v Trnave na 5. ročníku jedinečného herného festivalu UniCon 2020. 

25. 2. 20
Fandom.sk

Výsledky súťaže o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC - Vienna Comic Con

Výsledky súťaže o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC - Vienna Comic Con

Ktorí dvaja šťastlivci vyhrali lístok pre seba a pre svojho partnera na Comic Con do Viedne? 

18. 11. 19
Fandom.sk

Súťaž o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC - Vienna Comic Con

Súťaž o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC - Vienna Comic Con

Dni 23. a 24. november sú už zapísané v kalendároch všetkých komiksových fanúšikov. Váhate, či máte ísť? Možno nás navnadí naša súťaž o dva krát dva celovíkendové lístky (t. j. dvaja ľudia vyhrajú lístky na celý comic conový víkend pre seba a svojho partnera), pričom každý lístok je v hodnote 52 eur. Stačí, keď správne zodpoviete na tri naše otázky a budete mať trocha šťastia pri žrebovaní. *** … 

12. 11. 19
Fandom.sk

Pozvánka: VIECC Vienna Comic Con pohostí hviezdy z komiksov a filmov

Pozvánka: VIECC Vienna Comic Con pohostí hviezdy z komiksov a filmov

Návštevníci 5. ročníka VIECC Vienna Comic Con sa budú môcť stretnúť so Stevenom Seagalom, Seanom Astinom a ďalšími hviezdami. Medzi nimi napríklad aj s Ulrichom Schröderom, ktorý oživil kreslenú legendu – Káčera Donald 

10. 10. 19
Fandom.sk

Reportáž: BBCon/Parcon 2019

Reportáž: BBCon/Parcon 2019

Počas víkendu 19. – 20. 7. 2019 sa v Banskej Bystrici na Filozofickej fakulte Univerzity Mateja Bela konal druhý ročník festivalu fanúšikov sci-fi, fantasy, hororu, filmu, technológií a hier BBcon 2019 s tohoročnou témou Návrat do budúcnosti. 

26. 7. 19
Fandom.sk

Návštevníci na VIECC Vienna Comic Cone zlomili rekord, cosplay vyhral Čech

Návštevníci na VIECC Vienna Comic Cone zlomili rekord, cosplay vyhral Čech

Počas víkendu 17. – 18. novembra sa na viedenskom výstavisku stretlo 26 387 fanúšikov. V strede pozornosti sa nachádzali medzinárodné filmové a seriálové hviezdy, výnimoční autori komiksov, skvelí cosplayeri, najlepší hráči či slávni youtuberi. 

23. 11. 18
Fandom.sk

Poznáme hlavné hviezdy festivalu VIECC Vienna Comic Con 2018

Poznáme hlavné hviezdy festivalu VIECC Vienna Comic Con 2018

Počas 17. a 18. novembra sa v neďalekej Viedni koná najväčší Comic Con v strednej Európe. Červený koberec na tomto popkultúrnom podujatí púta z roka na rok väčšiu pozornosť. Dôvodom je účasť väčšieho počtu hviezdnych hercov, legiend komiksu a profesionálnych cosplayerov. 

18. 10. 18
Fandom.sk

Týždeň geeka č. 218 - Comics Salón 2018

Týždeň geeka č. 218 - Comics Salón 2018

Dnešný 218. diel týždenníka geekov je výnimočný. Navštívili ste uplynulý víkend megafestival geekov, priaznivcov fantastiky, mangy, anime, hier, alternatívneho spôsobu života a iných nevyhnutných príjemností, ktorý sa konal v DK Ružinov v Bratislave? Oni tam boli! Boli ste tam? Oni vás videli? 

26. 9. 18
Fandom.sk

Reportáž: UniCon 2018

Reportáž: UniCon 2018

V Trnave, na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, sa v dňoch 13. – 15. 4. 2018 uskutočnil v poradí už tretí ročník festivalu venovanému hrám, hráčom a hraniu – UniCon. 

24. 4. 18
Fandom.sk

Reportáž: AnimeSHOW & GAME EXPO 2018

Reportáž: AnimeSHOW & GAME EXPO 2018

Predposledný marcový víkend, teda 23. 3. 2018 až 25. 3. 2018, sa v dome kultúry Ružinov v Bratislave opäť konal najväčší slovenský festival sci-fi, fantasy, anime, hier a všetkého možného, čo majú geekovia a nerdi radi. 

2. 4. 18
Fandom.sk

Pozvánka: AnimeSHOW & GAME EXPO 2018

Pozvánka: AnimeSHOW & GAME EXPO 2018

V dňoch 23. – 25. marca sa v bratislavskom Dome kultúry Ružinov, uskutoční už 11. ročník medzinárodného festivalu popkultúry s výstavou **AnimeSHOW & GAME EXPO 2018. Festivaly organizuje nezisková organizácia OZ AnimeCrew… 

16. 3. 18
Fandom.sk

Týždeň geeka č. 181 - Slender Man, Voldemort, Mafia a Cosplay Ples

Týždeň geeka č. 181 - Slender Man, Voldemort, Mafia a Cosplay Ples

Na začiatku 181. časti týždenníka pre fanúšikov fantastiky sa budeme venovať stavebným záhadám. Zvyšok videospravodajstva patrí filmovým hororom prevažne pre mladšie generácie, maďarskému scifíčku… 

10. 1. 18
Fandom.sk

Pozvánka: Nipponfest a Hangukon 2017

Pozvánka: Nipponfest a Hangukon 2017

Pozývame vás na ázijské kultúrne festivaly Nipponfest a Hangukon 2017 so zameraním na japonskú a kórejskú kultúru a popkultúru, ktoré sa budú konať cez víkend 17. 11. – 19. 11. 2017 v priestoroch bratislavského Domu kultúry Zrkadlový háj. 

31. 10. 17
Fandom.sk

Pozvánka: PAFFcon 2017

Pozvánka: PAFFcon 2017

Pozývame vás na druhý ročník Popradského “Awesome” Festivalu Fantastiky, ktorý sa bude konať celé dva dni, 28. až 29. októbra 2017 v Kine Tatran v Poprade na Námestí svätého Egídia. PAFFcon organizuje PAFFcon tím a Občianske združenie Náš Poprad. 

24. 10. 17
Fandom.sk

Pozvánka: Comics Salón a Istrocon 2017

Pozvánka: Comics Salón a Istrocon 2017

Pozývame vás na jubilejný 30. ročník medzinárodného festivalu popkultúry Comics Salón & IstroCON 2017, ktorý sa uskutoční v dňoch 15. – 17. septembra v Dome kultúry Ružinov, Ružinovská 28, Bratislava. Festivaly organizuje nezisková organizácia OZ AnimeCrew v spolupráci s Veľvyslanectvom Japonska v Slovenskej republike, Sector.SK a s ďalšími partnermi. 

6. 9. 17
Fandom.sk

Videopozvánka: Istrocon a Comics Salón 2017

Videopozvánka: Istrocon a Comics Salón 2017

Pozývame vás na slovenský megafestival fantastiky Istrocon a Comics Salón 2017, ktorý sa bude konať 15. – 17. septembra 2017 v Dome kultúry Ružinov v Bratislave. 

18. 8. 17
Fandom.sk

Pozvánka: Tretí ročník viedenského Comic Conu bude hostiť hviezdy z Marvelu či Pána prsteňov

Pozvánka: Tretí ročník viedenského Comic Conu bude hostiť hviezdy z Marvelu či Pána prsteňov

Všetci priaznivci filmov, seriálov, anime, manga, komiksov či gamingu už o pár mesiacov zažijú neopakovateľné podujatie. Tretí ročník viedenského Comic Conu (VIECC) znovu otvorí svoje brány od 18. do 19. novembra 2017 v priestoroch viedenského výstaviska Messe Wien. 

17. 8. 17
Fandom.sk

Kalendár


Pozvánka: Anime Show a Game Expo 2017

Pozvánka: Anime Show a Game Expo 2017

Pozývame vás na slovenský megafestival Anime Show a Game Expo 2017, ktorý sa bude konať cez víkend 24. 3. až 26. 3. 2017 v Bratislave v DK Ružinov. 

14. 3. 17
Fandom.sk

Reportáž: UniCon 2017

Reportáž: UniCon 2017

Existovalo minimálne 10 dôvodov, prečo by ste sa mali zúčastniť UniConu. Jedných zlákala súťaž v cosplayi, iných spomienky na Maxihru, ďalších zasa turnaje v hrách a možnosť vyskúšať si virtuálnu realitu. Ja som sa tam vybral pozrieť, čo nového sa udialo v hráčskom svete. 

27. 2. 17
Fandom.sk

Reportáž – VIECC Viedenský Comic Con: Neočakávaná cesta…

Reportáž – VIECC Viedenský Comic Con: Neočakávaná cesta…

Každý rok nastáva obdobie, v ktorom fanúšikovia fantasy, sci-fi, komiksov a anime ožijú a začnú sa buď pripravovať na najväčšie stretnutie priaznivcov týchto žánrov alebo sa len smutne vyhýbajú správam na internetoch a zastrájajú sa, že na budúci rok si už našetria. Poznáte to príslovie s horou a Mohamedom. 

23. 11. 16
Fandom.sk

Pozvánka: Nipponfest a Hangukon 2016

Pozvánka: Nipponfest a Hangukon 2016

Dva kultúrne festivaly – Nipponfest a Hangukon vás počas chladného novembra od 11. do 13. 11. 2016 na chvíľu prenesú do exotickej Ázie. Pritom nemusíte nikam cestovať a ak, tak len do Bratislavy, do Domu kultúry Zrkadlový háj. 

4. 11. 16
Fandom.sk

Pozvánka: VIECC Vienna Comic Con - väčší, lepší, kolosálny

Pozvánka: VIECC Vienna Comic Con - väčší, lepší, kolosálny

Cez víkend 10. – 20. novembra 2016 sa v rakúskej Viedni bude konať VIECC Vienna Comic Con. Ide o druhý ročník tohto zábavného komiksového podujatia. Na čo sa môžete tešiť? 

21. 10. 16
Fandom.sk

Reportáž: Fantastický Istrocon a Comics Salón 2016

Reportáž: Fantastický Istrocon a Comics Salón 2016

V poradí už XXIX. ročník medzinárodného festivalu Istrocon a XIII. ročník festivalu Comics Salón sa konal cez víkend 16. – 18. septembra 2016 a náš spravodajca tam nemohol chýbať. 

27. 9. 16
Fandom.sk

Týždeň geeka č. 115 - ComicsSalón a IstroCon 2016

Týždeň geeka č. 115 - ComicsSalón a IstroCon 2016

Dnešný predĺžený a veľmi hlučný 115. diel týždenníka pre geekov je hlbokou, vysokou a širokou sondou do zákulisia najnavštevova­nejšieho dvojfestivalu pre geekov, nerdov a fanúšikov fantastiky a priľahlých oblastí – Istrocon a ComicsSalón 2016… 

21. 9. 16
Fandom.sk

Bratislavu strážili hrdinovia komiksov, hier aj filmov

Bratislavu strážili hrdinovia komiksov, hier aj filmov

Pláž pod bratislavským UFOm sa v piatok 2. septembra zaplnila cosplayermi a fanúšikmi pop kultúry, komiksov, hier a seriálov so superhrdinami, ktorí chceli upozorniť na blížiaci sa Comic Con vo Viedni. 

8. 9. 16
Fandom.sk

Pozvánka: Malý Comic Con v Bratislave

Pozvánka: Malý Comic Con v Bratislave

Pozývame vás na atraktívnu živú prezentáciu, ktorá sa uskutoční v piatok 2. septembra 2016 v priestoroch reštaurácie UFO a na pláži pod Mostom SNP v Bratislave. Akcia začína o 15:00 hod. 

29. 8. 16
Fandom.sk

Zombie Run v Senci je zrušený

Zombie Run v Senci je zrušený

Na základe odporúčania majiteľov licencie Zombie Run – terénneho prekážkového behu s prvkami cosplay – sa ruší podujatie Zombie Night Run, plánované na 20. 8. 2016 v Senci v areáli Slnečných jazier. 

20. 8. 16
Fandom.sk

Týždeň geeka č. 103 - Žiarsky Geekfest 2016

Týždeň geeka č. 103 - Žiarsky Geekfest 2016

V úvode 103. časti týždenníka pre geekov vám tvorcovia prezradia návod na krásne a husté vlasy. Okrem toho sa autorská a moderátorská dvojica Marek Čabák a Juraj Búry budú venovať – ako ináč – geekom a ich festu, ktorý sa konal uplynulý víkend v Žiari nad Hronom. 

29. 6. 16
Fandom.sk