Recenzia – Larry Correia: Ničitel světů

Recenzia – Larry Correia: Ničitel světů

Zdá sa, že medzihra sa skončila. Čas vysvetľovania pominul, prišiel rad na činy. Plánované vyhladenie bezkastých je doslova na spadnutie. 

15. 8. 23
Fandom.sk

Recenzia: Lovci monster – Fantom

Recenzia: Lovci monster – Fantom

Český tím lovcov, ktorý vedie známy držgroš Libor, je hlavnou postavou aj v novej knihe. Desiatka autorov ho postavila do cesty tradičným príšerám z českých luhov a hájov, ale aj miest, hradov a zakliatych stavieb. 

9. 5. 23
Fandom.sk

Recenzia – Larry Correia: Lovecká sezona

Recenzia – Larry Correia: Lovecká sezona

Poviedkové zbierky ponúkajú mnohorakú zábavu. Nielen žánrovú. V prípade tejto ide niekedy doslova o život. 

8. 2. 23
Fandom.sk

Recenzia – Larry Correia: Rod zabijáků

Recenzia –  Larry Correia: Rod zabijáků

Z Ashoka Vadala sa nie vlastnou vinou stal zločinec. Teraz je navyše aj odsúdený utečenec a nedobrovoľný strážca. Lenže osobu, ktorú mal chrániť, niekto uniesol. 

15. 11. 22
Fandom.sk

Recenzia – Larry Correia: Syn černého meče

Recenzia – Larry Correia: Syn černého meče

Na izolovanom kontinente Lok je život zviazaný Zákonom. Na jeho dodržiavanie dohliada kasta Ochrancov. Ashok Vadal je jedným z nich. Spravodlivý, no zároveň chladnokrvný. Keď sa jedného dňa dozvie, že sám je zločincom, vydá sa do rúk spravodlivosti. 

21. 7. 22
Fandom.sk

Ukážka z knihy Lovci monster s.r.o.

Ukážka z knihy Lovci monster s.r.o.

Pôvodne chcel FANTOM Print knihu uvádzať sloganom „Keby sa Jiří Kulhánek narodil v USA, volal by sa Larry Correia.“ Nakoniec si ale vydavateľ povedal, že sa vykašle na nejaké slogany, nebude parazitovať na Majstrovom mene a ponechá „hovoriť“ knihu samotnú. Takže sa bavte…

22. 6. 12
Fandom.sk