Ohnivé pero - jar 2024: Pád šúchačov amygdál

Ohnivé pero - jar 2024: Pád šúchačov amygdál

„Uznám, nie sme ani najlepší, ani najmúdrejší… ale robíme s tým, čo máme.“ 

1. 4. 24
Fandom.sk

Ohnivé pero - jar 2024: Určite to začalo Gánovcami !

Ohnivé pero - jar 2024: Určite to začalo Gánovcami !

Agur si sadla na kameň blízko prameňa. Čerstvo uloveného tundrového zajaca odložila nabok, spolu s otiepkou dreva a oštepom. 

19. 2. 24
Fandom.sk

Recenzia – Peter Jelínek: Nocte Exeo

Recenzia – Peter Jelínek: Nocte Exeo

Zatiaľ čo hlavní hrdinovia zvyčajne zožnú slávu a úspech, vedľajšie postavy sú vnímané ako kulisy. V tejto zbierke sa však z nenápadnejších vôd dostávajú na výslnie. 

26. 12. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Práča

Ohnivé pero - jeseň 2023: Práča

Na trhovisku panoval obvyklý ruch Melzy. Ľudia, veľkí i malí, zveroľudia. Všehochuť. 

11. 12. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Na diaľnici E58

Ohnivé pero - jeseň 2023: Na diaľnici E58

Na diaľnici E58, v blízkosti Hronskej Breznice je autobusová zastávka. Priamo na diaľnici. Unikát. Zastávka je modrej farby. Pamätá lepšie časy. 

27. 11. 23
Fandom.sk

Predstavujeme - Peter Jelínek: Nocte Exeo

Predstavujeme - Peter Jelínek: Nocte Exeo

Knižka sa bude krstiť na Luciu, čiže 13. decembra 2023 v Záhorskej knižnici o 17:00. 

23. 11. 23
Fandom.sk

Recenzia – Peter S. Beagle: Posledný jednorožec

Recenzia – Peter S. Beagle: Posledný jednorožec

Jednorožka celý život prežila v tajomnom odľahlom lese. Teraz však zblúdení lovci tvrdia, že jednorožce sa vytratili zo sveta. Tak sa bájne stvorenie vydá na výpravu. 

21. 11. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Ani deravý Gross

Ohnivé pero - jeseň 2023: Ani deravý Gross

1932. Dr. Gross vstúpil do pracovne policajného náčelníka na riaditeľstve v Michalovciach. 

6. 11. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Niečo za niečo

Ohnivé pero - jeseň 2023: Niečo za niečo

Peter vystrelil naslepo. Odviezol sa na konečnú do Kaškoviec, odtiaľ šiel po zelenej značke a potom ešte dlho len tak za nosom. 

30. 10. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Kto hľadá, nájde?

Ohnivé pero - jeseň 2023: Kto hľadá, nájde?

„Si blázon!“ Peter tresol päsťou do steny, až sa zatriasli snehové gule na poličke. Zo šálky, čo držal v ruke, sa vylialo trochu tekutiny na koberec. 

23. 10. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Verzus Dom

Ohnivé pero - jeseň 2023: Verzus Dom

Dvere z nanočastíc zmenili svoju štruktúru a vstrebali sa do zárubne. Do priestrannej garáže vstúpil Peter, dobre vyzerajúci muž v stredných rokoch, štíhly, no nie úplne vychudnutý. 

16. 10. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Nočná návšteva

Ohnivé pero - jeseň 2023: Nočná návšteva

Krhrvrlškrhvk neznášal takéto situácie. Uviaznuť na planéte ďaleko od domova… A nebolo to ani prvýkrát ! Už v minulosti mu pre to nadriadení a kolegovia pílili temenné ostne. 

25. 9. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2023: Solaria

Ohnivé pero - jeseň 2023: Solaria

Teraz ju už nič nezastaví. Znovu nabrala dych a poriadne sa okolo seba rozhliadla. 

11. 9. 23
Fandom.sk

Recenzia – Peter Jelínek: Tekeli-li

Recenzia – Peter Jelínek: Tekeli-li

Mechanik Bert Rumbledale očakáva len ďalší bežný deň na palube vzducholode. Čoskoro sa ukáže, ako veľmi sa mýlil. 

8. 6. 23
Fandom.sk

Súťaž o knihu Petra Dika Mladá vlčica

Súťaž o knihu Petra Dika Mladá vlčica

Súťaž je z technických príčin zrušená.

26. 4. 23
Fandom.sk

Kalendár


Recenzia – Peter Diko: Mladá vlčica

Recenzia – Peter Diko: Mladá vlčica

V Meérskej ríši sa práve začína boj o moc. Viacerí hráči chcú získať výhodu. Niektorí cielia ešte vyššie a túžia po tróne. Medzi nimi je aj princezná Desana. 

29. 3. 23
Fandom.sk

Ukážka z knihy – Peter Diko: Mladá Vlčica

Ukážka z knihy – Peter Diko: Mladá Vlčica

Prednedávnom sme predstavili román slovenského autora Petra Dika s názvom Mladá Vlčica. Dnes vám prínášame z tejto knihy pretkanej intrigami a mágiou dlhšiu ukážku. 

18. 3. 23
Fandom.sk

Predstavujeme – Peter Diko: Mladá Vlčica

Predstavujeme – Peter Diko: Mladá Vlčica

Mladá vlčica je druhý román slovenského autora Petra Dika. Nadväzuje na jeho prvotinu Šťastie naivných odohrávajúcu sa vo fantasy svete pretkanom intrigami a mágiou. 

3. 3. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jar 2023: Zubaté laboratórium

Ohnivé pero - jar 2023: Zubaté laboratórium

Cítil, že je na prahu niečoho veľkého. Úspech je na dosah ruky, stačí sa už len načiahnuť. Vzrušene zdvihol hlavu od mikroskopu, trocha sa mu triasli ruky. 

6. 2. 23
Fandom.sk

Predstavujeme - Peter Jelínek: Tekeli-li

Predstavujeme - Peter Jelínek: Tekeli-li

Ďalší zárez na knižnom pulte pôvodnej domácej fantastiky patrí slovenskému autorovi Petrovi Jelínkovi. Jeho novinka Tekeli-li práve vyšla vo vydavateľste Enribook. 

3. 12. 22
Fandom.sk

Predstavujeme – Peter Petersson: Vietor severu - Stratený kalich

Predstavujeme – Peter Petersson: Vietor severu - Stratený kalich

V týchto dňoch vychádza vo vydavateľstve Enribook prvý diel ságy Vietor severu od slovenského autora píšuceho pod pseudonymom Peter Petersson. Prvá kniha tejto série nesie názov Stratený kalich. 

26. 8. 22
Fandom.sk

Ohnivé pero - jar 2022: Prebudenie

Ohnivé pero - jar 2022: Prebudenie

Pomaly sa dovliekol k svojmu staromládeneckému bytu. „Viktor Kozkowski,“ mohol si prečítať menovku na lesklom povrchu dverí. Znechutene ich otvoril. Aj dnes sa cítil pod psa. 

7. 2. 22
Fandom.sk

Recenzia – Ben Aaronovitch: Rieky Londýna

Recenzia – Ben Aaronovitch: Rieky Londýna

Každý sa občas ocitne v zlom čase na zlom mieste, čo spôsobí, že sa mu život obráti hore nohami. Voľačo také sa stalo aj strážmajstrovi Petrovi Grantovi z policajnej stanice na Charing Cross. 

4. 1. 22
Fandom.sk

Recenzia – Marc-Uwe Kling: QualityLand

Recenzia – Marc-Uwe Kling: QualityLand

Peter Nezamestnaný je bežný obyvateľ QualityCity – hlavného mesta bližšie neurčeného štátu QualityLandu. Mesto aj štát dostali svoje mená od múdrych hláv z BBC (Big Business Consulting), aby zachránili rúcajúcu sa ekonomiku a kúpnu silu obyvateľstva. 

21. 12. 21
Fandom.sk

Predstavujeme – Peter Kalva: Zbeh

Predstavujeme – Peter Kalva: Zbeh

Knižná séria Svet ľudí sa po roku vracia späť v treťom diele, aby čitateľa previedla občianskou vojnou odohrávajúcou sa v až príliš blízkej budúcnosti, akú Európa ešte nezažila. 

17. 11. 21
Fandom.sk

Recenzia – Peter Newman: Sedma

Recenzia – Peter Newman: Sedma

V Žiariacom meste sa po dlhých rokoch nečinnosti prebúdza Sedma. Neprichádza podať pomocnú ruku. Má vlastnú predstavu toho, ako by svet mal vyzerať. A je to vízia, ktorá smrdí fanatizmom. 

26. 8. 21
Fandom.sk

Recenzia – Peter Newman: Zlo

Recenzia – Peter Newman: Zlo

V Žiariacom meste, klenote Cisárstva Okrídleného oka, medzičasom ubehlo niekoľko rokov. Tulák našiel domov a užíva si pokoj. Lenže kraj nasýtený démonskou mágiou nemieni odpočívať. 

28. 7. 21
Fandom.sk

Recenzia – Peter Newman: Tulák

Recenzia – Peter Newman: Tulák

Svet ovládla mocná démonická mágia. To, čo nezničila, premenila na démonom podobné obludnosti. Zvyšok ľudstva prežíva zo dňa na deň a snaží sa zo situácie vyťažiť čo najviac. 

21. 6. 21
Fandom.sk

Recenzia – Peter Derňár: Škrabot

Recenzia – Peter Derňár: Škrabot

Niektorí by si mohli myslieť, že doma nemáme okrem hlbokých lesov nič, čo by za hororové spracovanie mohlo stáť. Omyl. Námety nájdeme všade, aj v každodenných starostiach, problémoch a snoch. 

28. 5. 21
Fandom.sk

Ohnivé pero - jar 2021: Bubák.

Ohnivé pero - jar 2021: Bubák.

„Aký nádherný večer,“ povzdychol si spokojne Peter nad otvorenou fľašou piva. Zatiaľ len druhou. „Stará v robote, v telke futbal a malý spí ako zarezaný. Skrátka idylka,“ pokračoval v ospevovaní vydareného večera. 

29. 3. 21
Fandom.sk