Získajte knihu Mass Effect

amss-effect-brloh-sutaz

Mnohí fanúšikovia hier sa už teraz tešia na pokračovanie úspešnej hry Mass Effect. Dvojka má však naplánovaný vstup do vašich konzolí a počítačov až v roku 2010, takže čakanie bude ešte dlhé-predlhé. Na čo však čakať nemusíte je jej knižné prevedenie.

Mass Effect totiž prichádza do Brlohu v papierovej podobe už v najbližších dňoch a po anglickom vydaní vám tak už budeme môcť ponúknuť aj jazykovo prístupnejšie vydanie v češtine. Postaralo sa o to vydavateľstvo Fantom Print – špecialista na Fantasy a SF literatúru z hráčskeho prostredia, ktoré má na svojom triku väčšinou tituly umiestňujúce sa pravidelne na prvých priečkach knižných hitparád (Warcraft, Diablo, Starcraft, Hellgate,…).

Knižné vydanie Mass Effect sa už kúpe v tlačiarenskej farbe a onedlho sa z elektronickej podoby premení na knižku, ktorú si môžete vziať so sebou kamkoľvek.

Ale kým sa tak stane pripravili sme pre vás bleskovú súťaž o 5 ks práve prichádzajúceho sci-fička Mass Effect.

Stačí odpovedať na 3 jednoduché otázky a svoje SPRÁVNE odpovede poslať do 14.6. na tento mail.

OTÁZKY:

  1. Napíšte meno autora knihy Mass Effect
  2. Na koho technológii je závislá spoločnosť v galaxii?
  3. Kto je kľúčom k rozlúšteniu všetkých záhad a záchrane ľudstva a možno aj celej galaxie?

Ak máte radšej Sci-Fi než Fantasy príbehy, alebo ste už fantasy svetmi presýtení a chcete zmenu, odporúčame vám práve Mass Effect.


9. júna 2009
Brloh Team