Výsledky súťaže Poviedka Istroconu 2013

Poviedka Istroconu 2013

Organizátori literárnej súťaže Poviedka Istroconu vyhlasujú výsledky siedmeho ročníka súťaže. Ten mal aj tento rok tri kategórie – prvú tvorili poviedky na tému ihla, témou druhej bola vesmírna loď a tretia kategória je už tradične na voľnú tému.

Celkové poradie porotcovia určili takto:

1. Petra Slováková – Navždy
2. Tomáš Dostál – Projekt Bellum
3. Anna Olejárová – Poklady z mora
4. Petra Slováková – Tetsuyo
5. Zuzana Droppová – Veterán

Poradie netématickej kategórie kopíruje celkové výsledky na prvých štyroch miestach. Poviedka na piatom mieste zvíťazila v kategórii “vesmírna loď”. V kategórii “ihla” zvíťazila Anna Danáková s poviedkou Posledná bylinka, po ktorej nasledovali so zhodným počtom bodov Marián Kubicskó s poviedkou Tvárou v tvár k bohom a Zuzana Droppová s textom Päť ihiel do čela.

Víťaznú poviedku uverejní časopis Jupiter ešte tento rok v čísle 6.5. Z posledných troch ročníkov súťaže vydá vydavateľstvo Rogerbooks (minimálne) elektronický zborník. Toto vydavateľstvo spolu s hlavným organizátorom súťaže, medzinárodným festivalom scifi, fantasy, hororu a spoločenských hier IstroCON, vyhlásilo už ďalší ročník súťaže. Vyhlásenie bude čoskoro bude zverejnené a prináša viacero významných noviniek.

Zdroj: Martin Králik


19. septembra 2013
Fandom SK - PR