Výsledky súťaže o podpísanú knihu Juraja Červenáka Oceľové žezlo

Ocelove zezlo Artis Omnis - obalka

Spolu s vydavateľstvom Artis Omnis sme pripravili pre fanúšikov fantasy súťaž o prvú knihu z trilógie Bohatier od spisovateľa Juraja Červenáka s názvom Oceľové žezlo. Súťažný výtlačok podpísal aj Juraj Červenák, aj autor obálky Michal Ivan. Súčasťou výhry je plagát – zväčšenina obálky knihy. Táto výhra mohla byť vaša, ak ste správne zodpovedali na súťažné otázky mali ste trochu šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky:

  1. Ako sa volá hrdina, ktorého osudy sleduje trilógia Bohatier?

    Správna odpoveď: Iľja Muromec

  2. Ako sa nazývali epické básne, ktoré opisovali hrdinské činy bohatierov?

    Správna odpoveď: byliny

  3. Akým postihnutím pôvodne trpel hlavný hrdina knihy Oceľové žezlo?

    Správna odpoveď: ochrnutím

  4. Ako sa volal Bohatierov kôň?

    Správna odpoveď: Buruško

Do redakcie prišlo množstvo odpovedí, z ktorých väčšina bola správna. Tým, ktorí neuhádli, robila najväčšie starosti otázka č. 4, kde mnohí tipovali Goryvlada, čo je meno iného zvieratka z iného cyklu príbehov Juraja Červenáka. Tí, čo nedávali pozor v škole, sa potrápili aj pri otázke č. 2. Rôzna tipovačka bola aj pri tretej otázke a niektorí dokonca nezvládli vygúgliť ani meno hlavného hrdinu. Akokoľvek, správne odpovede vysoko prevládli a z nich sme vyžrebovali súťažiaceho, ktorým je Jozef Hnát z Bardejova. Srdečne gratulujeme a pokiaľ výherca uviedol do formulára správnu adresu, čoskoro môže očakávať balíček od redakcie Fandom.sk.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu Oceľové žezlo si môžete kúpiť v Martinuse momentálne so zľavou až 15 % a tiež platí zľava ISIC, pre podrobnosti kliknite na tento link

Alebo môžete počkať na ďalšiu súťaž, ktorú pripravíme onedlho.


Podrobnosti o knihe

Názov: Oceľové žezlo (Bohatier – kniha prvá)
Žáner: historická fantasy
Autor: Juraj Červenák
Vydavateľstvo: Artis Omnis, edícia Margo
Rok vydania: 2017
Počet strán: 400
Väzba: pevná s prebalom
Jazyk: slovenský
ISBN: 9788089718900


Súvisiace linky

Súťaž o podpísanú knihu Juraja Červenáka Oceľové žezlo

Červenák vládne Oceľovým žezlom

Týždeň geeka č. 147 – SlavCon 2017 a zopár ďalších správ

Oficiálna stránka Juraja Červenáka

FB stránka Juraja Červenáka


11. mája 2017
Fandom SK