Výsledky súťaže o knihu Juraja Červenáka Černokňažník 2: Zlato Arkony

Černokňažník  2 - Zlato Arkony

Epický dvojdielny román Zlato Arkony z cyklu príbehov o Čiernom Roganovi sa po rokoch dočkal súborného vydania. Ak túžite po tom, aby táto viacerými žánrovými cenami ovenčená fantasy Juraja Červenáka zakotvila aj vo vašej knižnej poličke, stačilo správne odpovedať na štyri súťažné otázky a mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky

  1. Kto sú nepriatelia, proti ktorým Rogan v knihe bojuje?

    Správna odpoveď: aelfi.

  2. Na ktorom ostrove sa nachádza svätyňa Arkona?

    Správna odpoveď: Rujana.

  3. Rogan v knihe stretáva svoju starú lásku. Koho?

    Správna odpoveď: Miladu.

  4. Čím je Roganov verný zvierací spoločník?

    Správna odpoveď: vlk.


Otázky boli veľmi ľahké. Napriek tomu všetci zvládli správne odpovedať iba na poslednú otázku a pri tých ostatných niektorí triafali, ako prišlo. Škoda, že nezarolovali aspoň na koniec článku o vyhlásení súťaže, pretože indícií pre správne odpovede sme poskytli v súvisiacich linkoch viac ako dosť.

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali súťažiaceho, ktorým je Martin H. z Bystričky. Výhercovi srdečne gratulujeme a ak do formulára napísal správnu adresu, čoskoro môže očakávať poštu z vydavateľstva Artis Omnis.

Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu Černokňažník 2: Zlato Arkony si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

Alebo si počkajte na ďalšiu našu knižnú súťaž.


Černokňažník: Zlato Arkony
Séria Černokňažník, 2. kniha
Žáner: historická fantasy
Autor: Juraj Červenák
Vydavateľstvo: Atis Omnis
Rok vydania: 2022
Počet strán: 512
Väzba: pevná
ISBN: 978–80–8201–151–0



Súvisiace linky

Súťaž o knihu Juraja Červenáka Černokňažník 2: Zlato Arkony

Recenzia – Juraj Červenák: Černokňažník 2: Zlato Arkony (aktuálne súborné vydanie recenzovala Ena)

Predstavujeme – Juraj Červenák: Černokňažník 2 – Zlato Arkony

Recenzia: Juraj Červenák – Zlato Arkony (vydanie z roku 2012 recenzovala Aneta Riddick Čižmáriková)


10. augusta 2022
Fandom SK
Zdroj informácií