Výsledky súťaže o knihu Alexandry Pavelkovej - Údolie ľalií

Udolie lalii - obalka

Redakcia denníka Fandom SK a vydavateľstvo Slovart pripravili pre fanúšikov fantasy súťaž o knihu Alexandry Pavelkovej Údolie ľalií (ukážka z knihy).

Ak ste chceli, aby sa táto poviedková kniha, kde sa súčasnosť mieša s históriou a realita s fantastikou, dostala do vašej knižnice, bolo potrebné správne zodpovedať štyri otázky a mať trocha šťastia pri žrebovaní. Odpovede boli vskutku rôzne, najväčšie problémy robila súťažiacim „hudobná otázka“, za ktorú sa môžete poďakovať jednému z redaktorov Fandom.sk.

Súťažné otázky

1. Koľkokrát získala Alexandra Pavelková titul Rytier rádu fantasy (Lady Fantasy)?
Správna odpoveď: dvakrát

2. V jednej z autorkiných poviedok má významnú úlohu víla, ktorá má meno po rieke. Ktorá je to rieka?
Správna odpoveď: Slatina

3. Ako sa volá vedma z cyklu autorkiných poviedok zo slovanského prostredia?
Správna odpoveď: Vimka

4. Alexandra Pavelková napísala aj niekoľko textov piesní s fantasy tematikou pre jednu kapelu. O aký hudobný žáner išlo?
Správna odpoveď: metal

Napriek tomu, že otázky neboli ľahké, väčšina súťažiacich odpovedala správne. Zo všetkých správnych odpovedí sme vyžrebovali výherkyňu, ktorou sa stáva Jana Juráková z Pezinka.

Výherkyni srdečne gratulujeme a pokiaľ do súťažného formulára napísala správnu adresu, v najbližších dňoch môže očakávať balíček od vydavateľstva Slovart.

Tí, ktorí nevyhrali, nemusia vešať hlavy, čoskoro prichystáme ďalšiu súťaž.

Knihu Údolie ľalií si môžete kúpiť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Údolie ľalií si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


17. júna 2015
Fandom SK - PR