Výsledky súťaže o dve vstupenky na muzikál Ray Bradbury’s ‘2116’

bradbury muzikal

S agentúrou Inspiro Solutions sme pre všetkých fanúšikov fantastiky a Raya Bradburyho obzvlášť pripravili súťaž o dve vstupenky muzikál Ray Bradbury’s ‘2116’, ktorý premiérovo predstaví divákom 18. augusta 2016 v Divadle Semafor.

Vstupenky pre seba plus jednu osobu mohol získať ten súťažiaci, ktorý správne zodpovedal nasledujúce otázky a mal trocha šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky:

  1. Kde sa bude konať premiéra muzikálu?

    Správna odpoveď: v Prahe

  2. Ktorý skladateľ napísal s Rayom Bradburym pôvodný Príbeh Wycherlyovcov?

    Správna odpoveď: Ray Henderson

  3. Pri koľkých stupňoch Celzia sa podľa Bradburyho slávnej knihy vznieti papier?

    Správna odpoveď: 232,8

Žrebovanie tentokrát nebolo potrebné. Z perepúte súťažiacich bola len jediná, ktorá zvládla bezchybne zodpovedať na všetky otázky, a to napriek tomu, že sme indície poskytli priamo vo vyhlásení súťaže. Dámou, ktorá vie čítať s porozumením, výherkyňou a hrdinkou dňa sa stáva Diana Majerová z Bratislavy. Zvyšok sa kopol prevažne na tretej otázke, podaktorí na prvej a našli sa aj takí, ktorí nezvládli ani jednu. Výherkyni srdečne gratulujeme a pokiaľ v súťažnom formulári uviedla správny kontakt, v krátkom čase môže očakávať, že ju kvôli výhre bude kontaktovať agentúra Inspiro Solutions.

Pozn: Fandom.sk nezodpovedá za realizovanie doručenia výhry.


Kto ste nevyhrali, nezúfajte. Môžete počkať na ďalšiu súťaž, ktorú pripravíme onedlho.


Súvisiaci link:

Pozvánka na muzikál: Ray Bradbury’s ‘2116’

Súťaž o dve vstupenky na muzikál Ray Bradbury’s ‘2116’


21. júla 2016
Fandom SK - PR