Výsledky 1. kola súťaže o román Marťan a otázka 2. kola

Marťan - obálka

Redakcia denníka Fandom SK a vydavateľstvo Ikar pripravili pre čitateľov súťaž o román žánru science fiction Marťan (ukážka 1, ukážka 2). Súťaž má tri kolá, v každom kole sa súťaží o dva výtlačky, čiže spolu o šesť kníh.

V prvom kole ste mali zodpovedať túto otázku:

Na akej planéte sa ocitol astronaut Mark Watney?
Správna odpoveď znela: Mars.

Z veľkého množstva správnych odpovedí sme vyžrebovali dvoch výhercov: Zdena Mikláša z Rovinky a Janu Plauchovú z Banskej Bystrice.

Výhercom srdečne gratulujeme a pokiaľ svoje adresy uviedli správne, v najbližšom čase môžu očakávať balíček od vydavateľstva Ikar.


Tí, ktorí nevyhrali nič, nemusia plakať, lebo hráme o knihu v 2. kole!

Román Marťan môže byť váš, ak správne zodpoviete nasledujúcu súťažnú otázku.

Upozornenie: Tí súťažiaci, ktorí zašlú viac odpovedí v jednom kole, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.

Pri vypĺňaní formulára si, prosím, skontrolujte, či ste správne uviedli svoju e-mailovú a poštovú adresu. Po odoslaní formulára sa vaša odpoveď automaticky zaregistruje.

Uzávierka súťaže je 4. 9. 2014 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažná otázka nezobrazí.

Mená dvoch výhercov, ktorých vyžrebujeme zo správnych odpovedí, oznámime 5. 9. 2014.

Súťažná otázka:


29. augusta 2014
Fandom SK - PR