Vyhrali ste vo Fantázii?

V časopise Fantázia č. 24 bola vypísaná súťaž pre verných čitateľov Fantázie – pre jej predplatiteľov. Vyžrebovaní boli títo pätnásti šťastlivci…

Na film Pán prsteňov: Dve veže v kine podľa vlastného výberu môžu so svojou priateľkou/pri­ateľom ísť: Štefan Šmelko z Dobšinej, Ľudmila Horváthová z Veľkého Orvišťa, Jana Uhríková zo Svitu, Marián Antalič z Nových Sadov a Lucia Lichá z Banskej Bystrice. Pokyny môžu výhercovia čakať v dnešnej/zaj­trajšej pošte. Kľúčenku s logom LOTR: Two Towers získava Juraj Vojtek z Bytče a Lívia Teigeszerová z Košíc. Ceny venovala spoločnosť Continental film.

Videokazety od spoločnosti Warner brothers získali títo predplatitelia: Ing. Róbert Rybarič z Nitry, RNDr. Pavel Moravčík z Martina, Štefan Lelkeš z Bratislavy, Zdenko Košely z Prievidze, Miroslav Hagara z Novák a Tamara Bobáková z Dunajskej Stredy. Ceny venovala spoločnosť Gregor multimedia.

Knihy Terryho Pratchetta Iba ty môžeš zachrániť ľudstvo získali: Daniela Jobová z Bratislavy a Karol Ferencz z Lučenca. Okrem nich môžu rovnakú knihu očakávať vo svojej pošte aj vybraní autori kresieb v súťaži o ideálneho redaktora Fantázie, ktorých ilustrácie sú uverejnené vo Fantázii č. 24. Knihy venovalo vydavateľstvo Columbus.

Ceny a informačné listy boli odoslané v pondelok, 27. januára. Výhercom blahoželáme a želáme príjemný zážitok pri sledovaní filmov a čítaní kníh. Všetkým predplatiteľom a čitateľom Fantázie držíme palce v ďalších podobných súťažiach, ktoré budú aj v nasledujúcich číslach časopisu.


28. januára 2003
Fandom SK - PR