Vyhrali ste? Máte predplatenú Fantáziu?

Ako sme už písali v minulom čísle Fantázie, po každom odoslaní Fantázií našim predplatiteľom, vyžrebujeme z nich päticu, ktorá dostane nejaké zaujímavé ceny. V minulom čísle to boli videokazety spoločnosti Gregor multimedia a knihy vydavateľstva Columbus a kníhkupectva Brloh. A kto boli výhercovia s Fantáziou č. 25? Ceny s predplatenou Fantáziou č. 25 získali: Mária Jarolínová z Bánoviec nad Bebravou, Helena Moravíková z Novej Dediny, Ladislav Cehlár z Košíc, Daniel Mavrák z Partizánskeho a Michal Zámečník z Novej Bošácej. Výhercom gratulujeme a ďakujeme za dôveru. Ani Fantázia č. 26 nebude výnimkou, aj po odoslaní tohto čísla všetkým predplatiteľom budú vyžrebovaní piati šťastlivci. Tentoraz, keďže vrcholí horúčka okolo filmu Matrix Reloaded, sme pre vás pripravili exkluzívne pohľadnice Matrix Reloaded s meniacim sa „matrix–kódom“ a tiež tričká s motívom z Pána prsteňov. Takže ozaj skvelé ceny, zostáva už len časopis si predplatiť, alebo skontrolovať, či už vaše predplatné náhodou nie je vyčerpané. A ako si vlastne Fantáziu predplatíte? Stačí si kliknúť sem a vyplniť objednávkový formulár podľa pokynov. Predplatné je „aktivované“ až po zaslaní 252 korún poštovou poukážkou na adresu Fantázie. V prípade, že chcete aj staršie čísla, ktoré vám v zbierke chýbajú, napíšte do poznámky na objednávke, o ktoré máte záujem a náležite zvýšte výslednú sumu, zaslanú do redakcie. Obsahy starých čísiel Fantázie nájdete v archíve Fantázie OnLine. Vaša „vernosť“ vo forme predplatného pomáha jednak prežiť nám, ale zároveň zabezpečuje aj vám, že váš obľúbený časopis dostanete načas až priamo domov. A to všetko už aj v Česku!


14. júna 2003
Ivan Aľakša