Vyhrali ste? Chcete vyhrať?

V minulom čísle časopisu Fantázia sme opäť sľúbili odmeniť piatich predplatiteľov Fantázie. Tentoraz to boli ceny – pohľadnice k filmu Matrix Reloaded s meniacim sa Matrix-kódom a tričká LOTR. Pred revolúciou sa teda budú môcť „reloadnúť“ títo šťastlivci: Štefan Federka zo Svätého Juru, Miroslav Párička z Banskej Bystrice a Ing. Miroslav Kalafúz z Košíc. Tričku LOTR sa poteší Lenka Tomašovičová zo Sásy a Štefan Ziman z Prievidze. Výhercom blahoželáme a ďakujeme za dôveru prejavenú predplatením si časopisu.

Mimochodom, Fantáziu je možné si predplatiť dvoma spôsobmi: na strane 56 najnovšej Fantázie je leták, ktorý môžete vystrihnúť (alebo prefotiť), vyplniť a poslať na adresu časopisu. Alebo stačí na adrese www.fandom.sk/predplatne vyplniť rovnaký formulár a odoslať. V oboch prípadoch je predplatné aktivované až po odoslaní 252,– Sk poštovou poukážkou na adresu redakcie (pozor, pošta mení poukážky). Objednať si môžete aj staršie čísla – zoznam a obsahy sú na www.fandom.sk/archiv a predplatiť si Fantáziu možno aj do ČR. Fantázia 27 je v tlačiarni a distribuovaná bude v pondelok. S nasledujúcim číslom môžu predplatitelia získať fotografie Craiga „Haldira“ Parkera s originálnym podpisom.


21. októbra 2003
Ivan Aľakša