Vyhlásenie súťaže O poklad Moravského sklepa

Vyhlásenie výsledkov PMS 2012

3. ročník literární soutěže v žánru science fiction, fantasy a horor pro začínající moravské a slezské autory (zúčastnit se ale mohou autoři z celé ČR i Slovenska).

Podmínky pro zařazení autorky či autora do této soutěže jsou:

  • Do soutěže nelze přihlásit již publikovanou práci (výjimku tvoří pouze servery typu písmák.cz).
  • Autor nesmí mít publikovanou žádnou knihu.
  • Práce musí být psána spisovnou češtinou/sloven­štinou, výjimku tvoří pouze citáty a přímá řeč.
  • Minimální věk autorů je 15 let. Horní věková hranice ani rozsah práce NENÍ omezen. Dodržování normostran není povinné.
  • U každé práce musí být uvedeno jméno a příjmení (žádné přezdívky ani pseudonymy), zpáteční adresa, rok narození, telefonní číslo a e-mail autora.
  • Své práce zasílejte pouze v elektronické formě ve formátu PDF na níže uvedený e-mail. Z důvodu ochrany autorských práv nebude dílo v jiném formátu přijato do soutěže.

Soutěž je vypsána v několika kategoriích dle poslaných děl. Organizátoři soutěže si vyhrazují právo neudělit ceny ve všech kategoriích.

Práce posílejte na:
PokladMS@gmail.com
Informace také na čísle: ** 420 776 160 701
Další info na www.fenixcon.com

Uzávěrka soutěže je 31. 10. 2013, vyhlášení výsledků a vítězů proběhne na Fénixconu – Parconu 2013 v Brně.


15. marca 2013
Fandom SK - PR