Volili ste prezidenta hlavy Galaxie?

hlava_darth-vader

Náš sektor Galaxie s označením „Slnečná sústava“ mal v uplynulých dňoch možnosť voliť prezidenta hlavy Galaxie – medzigalaktická časopriestorová volebná urna sa uzavrela v sobotu, 4. 4. 2009 o 24.00 h. pozemského času a časopis Fantázia zastupujúci záujmy hlavy Galaxie v tunajšom regióne, má privilégium zverejniť výsledky volieb v našom volebnom galaktickom sektore.

Volieb prezidenta hlavy Galaxie sa v sektore „Slnečná sústava“ zúčastnilo 406 pozemských entít, ktoré mali na výber z 8 kandidátov. Najväčší súboj pôvodne viedol Zafod Bíblbrox (Stopárov sprievodca galaxiou) s Williamom Adamom (Battlestar Galactica), najlepšiu koncovku však mal kandidát Temnej strany Darth Vader (Hviezdne vojny), ktorý Zafoda Bíblbroxa porazil iba na jedno nadýchnutie – o päť desatín percenta, čo boli dva volebné hlasy.

Výsledky:

Darth Vader 21,67 %
Zafod Bíblbrox 21,18 %
William Adama 20,20 %
Dave Lister 18,23 %
Ellen Ripley 8,13 %
Matezar z rodu Termiánov 5,67 %
Barbarella 4,19 %
Thomas J. Whitmore 0,74 %

Časopis Fantázia si dovoľuje predstaviť víťaza volieb na prezidenta hlavy Galaxie v sektore „Slnečná sústava“, ktorým je Anakin Skywalker, náš otec, rytier Jedi a sithský Lord, zvaný Darth Vader. Zároveň vyhlasujeme „nariadenie 66“ ako platné v celom sektore Galaxie – v rámci tohto nariadenia platí, že každý Pozemšťan je povinný v mene Impéria nahlásiť výskyt ostatných kandidátov, ktorí sa odvážili súperiť s víťazom regulérnych a demokratických volieb prezidenta hlavy Galaxie. Buďte lojálni, dýchajte pre Impérium, dýchajte pre Vadera! Od tejto chvíle je zakázané vyjadrovať svoje sympatie k neúspešným kandidátom, či naopak antipatie k víťazovi demokratických volieb.

Vôľa ľudu zvíťazila, Pozemšťania zase raz ukázali, že si neprajú zvrhlosť, voľnú morálku, liberálnosť, voľný sex, patetické preslovy, voľný vzťah k zbraniam a podobné „prednosti“ vyzdvihované porazenými kandidátmi. Disciplína, lojálnosť a viera v Silu a moc midichloriánov – to sú výsady demokracie pod otcovským vedením Darth Vadera.


8. apríla 2009
Fandom SK - PR