Valentínska anketa: Vyberte si hrdinu/hrdinku pre vážny vzťah

Han Solo v karbonite

Určite ste sa pri čítaní nejakej knihy alebo pozeraní filmu mnohokrát zasnívali a prestavili ste si niektorého hrdinu či hrdinku po svojom boku. Bodaj by nie, veď zvyčajne ide o ľudí či iných tvorov obdarených krásou, silou, statočnosťou, múdrosťou či nevšednými schopnosťami, za pomoci ktorých vykonávajú významné činy.


Možno ste svoju fantáziu popustili aj trocha ďalej. Ale myslíte si, že by ste skutočne dokázali s niektorou z atraktívnych postáv žánru fantasy, scifi alebo hororu nadviazať skutočný vzťah? Myslíte si, že s niektorou z nich by ste dokázali prežiť celý život?

Ak áno, napíšte nám, koho by ste si vybrali, a niekoľkými vetami vysvetlite, prečo ste si vybrali práve jeho/ju a ako by vám to asi fungovalo.

Bella Swan Malcolm Reynolds

Odpovede môžete posielať pomocou formulára do 11. 2. 2014. Pokiaľ už nejaké drahé polovičky máte, žiadny strach, hádam na Legolasa, Aragorna, Bellu, Ywaine či iných hrdinov vášho srdca žiarliť nebudú.

Najzaujímavejšie odpovede uverejníme na Valentína 14. februára 2014.

Autora jednej z odpovedí odmeníme zaujímavou knihou z vydavateľstva Artis Omnis.

Ron Weasley Siedma z deviatich Aragorn
Yvaine Legolas

7. februára 2014
Fandom SK