V Prahe hviezda Voyageru!

Trekkies póóózor! Kapitán na mostíku! Teda… Nie kapitán, ale práporčík Harry Kim z televízneho seriálu Star Trek: Voyager. A nie na mostíku, ale v Prahe (a možno si predsa odskočí aj na Můstek…) Áno, áno, predstavte si, že 14. mája 2002 si budete môcť posedieť a porozprávať sa (dokonca aj povečerať) s hercom Garretom Wangom, ktorý v seriáli ST: Voyager hrá práporčíka Kima. Stačí vedieť, kde a ako sa prihlásiť…

CZ Kontinuum a PSST con team si vás dovoľujú pozvať na mimoriadne a jedinečné stretnutie! Dňa 14. 5. 2002 budete mať možnosť osobne sa stretnúť s Garrettom Wangom, známym ako Harry Kim zo seriálu Voyager. Poručík vesmírnej lode Voyager sa ukázal ako najodvážnejší zo všetkých členov posádok všetkých seriálov a rozhodol se ako prvý prijať pozvanie na návštevu Českej republiky. Dá sa povedať, že naplnil poslanie Star Treku – odvážne sa púšťať tam, kde zatiaľ nikdo z jeho kolegov nebol… Okrem toho, že si pán Wang bude chcieť pozrieť české hlavné mesto, bude ochotný sa stretnúť s vami – fanúšikmi. Stretnutie s Garrettom Wangom sa teda uskutoční v utorok, 14. 5. 2002, v Prahe, v reštaurácii Jizera na Václavskom nám. Program bude od 18. h do 22. h. a účastnícky poplatok je 500 Kč (v cene je večera). Fotoaparáty sú povolené, kamery nie. Na stretnutí bude možné získať aj hercov autogram, za cenu upravenú pre tunajších fanúšikov. Počet miest je pochopiteľne obmedzený, takže rozhodne dátum prihlášky. Prihlásiť sa dá na tejto adrese, nebo na strankach PSSTconu.

Garrett Wang (1968) sa narodil v Californii (USA) v rodine čínskych prisťahovalcov. Vyštudoval Kalifornskú univerzitu v Los Angeles. Za svoje prvé herecké vystúpenie mimo univerzity, rolu Johna Lee v hre Chaya Yewa „Porcelain“ (Porcelán) v divadle Burbage, zožal nevídanú chválu od kritiky. Po účinkovaní v pilotnej epizóde seriálu All American Girl bol čoskoro obsadený do role práporčíka Kima. V poslednej dobe bol obsadený do dvoch nezávislých celovečerných filmov „Ivory Towers“ (Veže zo slonoviny) a „Hundred Percent“ (Sto procent).

V roku 1997 ho People Magazine zaradil do svojho zoznamu 50 najkrajších ľudí na svete a časopisom E!Entertainment bol v roku 2001vybraný medzi 20 najviac „cool“ slobodných mužov USA. Takže čo na to poviete, Vulkánky?&nbsp Martin Králik & Miso Jedinák


29. apríla 2002
Fandom SK - PR