Ukážka z knihy - Juraj Kotulič Bunta: Modrá anomália

Modra anomalia - cover

Prednedávnom sme vám predstavili novú knihu žánru hard science fiction Modrá anomália od slovenského autora Juraja Kotuliča Buntu. Dnes vám na ochutnávku z tejto knihy prinášame dlhší úryvok ako ukážku.


Anotácia

Medzihviezdny let.

Nezvyčajný objekt.

Prísna veda.

Tri aspekty tvoriace základ príbehu o výprave, ktorej účelom je preskúmať novoobjavenú podivnú hviezdu. Tá by v našom vesmíre vonkoncom nemala existovať. Sú nerozlúštené signály, ktoré z nej prichádzajú, bizarným výtvorom prírody, nastraženou pascou, snahou o komunikáciu či vymedzením sféry vplyvu neznámej civilizácie? Alebo skrývajú iné tajomstvo?

Rozlúšti záhadu stoický vyslanec ľudstva?

Knihu Modrá anomália si môžete kúpiť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Modrá anomália si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy Modrá anomália


O autorovi

Juraj Kotulič Bunta získal titul PhD z jadrovej fyziky, venoval sa výskumu hmoty neutrónových hviezd a neskôr superpočítačovým simuláciám radiačného poškodenia ľudskej DNA molekuly spôsobujúceho vznik rakoviny. Je autorom desiatok populárno-vedeckých publikácií v tlačených periodikách i na online serveroch. V súčasnosti je IT expertom v bankovom sektore. Prepletenie génov s manželkou vyústilo do narodenia dvoch detí, prvého v Japonsku, druhého na Slovensku.


Podrobnosti o knihe

Modrá anomália
Žáner: hard sci-fi, intellectual sci-fi, pop-science
Autor: Juraj Kotulič Bunta
Vydavateľ: vlastný náklad
Rok vydania: 2020
Väzba: brožovaná
Počet strán: 156
ISBN: 9788057020615


Súvisiaci link

Predstavujeme – Juraj Kotulič Bunta: Modrá anomália


Zdroj: Juraj Kotulič Bunta


23. januára 2021
Fandom SK - PR