Týždeň geeka č. 53 - Comic-Con a oslava

Týždeň geeka

Je to tak. Už celý rok, týždeň čo týždeň nabíja autorská dvojica Marek Čabák a Juraj Búry svoje videospravodajstvo novinkami zo sveta fantastiky a priľahlých oblastí, svojím osobitým šarmom a dajme tomu aj vkusom. V kusom. Okrem strieľania šampanským však stihli aj zaznamenať, čo nového, a keďže práve prebehol Comic Con, je toho o čosi viac. Mladý Han Solo, StarTrek komunikátor (Beam me up, Scotty!), Ben a Flek, Warcratf a Wolverine… Na svet sa derie nová fantasy, ktorá NIE JE reomakaná, nový trailer B vs. S (podbradníčky pozor!), kríženec Firefly a GalaxyQuestu, a hlavne, všetko, čo sa zomlelo na Comic Cone, sa tu nedá ani vymenovať. Plus kopec ďalších filmových a seriálových noviniek no a kadejaké hry.
V druhej polovici divákov čaká bleskový prehľad, vrátane liatinového radiátora. A celkom na záver si treba obuť gumáky, lebo na kanáli pribudli novinky, bez ktorých by nám bolo smutno.

Na záver umelecky stvárnené vyhodnotenie predchádzajúcej otázky a uprostred relácie sa skrýva nová úloha.

A hlavne: Na zdravie!

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 53 – Comic-Con a oslava

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky:

Ash vs Evil Dead | Official Trailer

Vikings Season 4: Official SDCC Trailer

Batman v Superman: Dawn of Justice – Comic-Con Trailer

Star Wars: The Force Awakens – Comic-Con 2015 Reel

First Clip From Sherlock Special – Sherlock – BBC

Doctor Who: Series 9 Teaser Trailer

Official SDCC Video: Doctor Who Joins LEGO Dimensions

GOOSEBUMPS – Official Trailer

Batman Arkham Knight A Matter of Familly


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


15. júla 2015
Marek Čabák a Juraj Búry