Týždeň geeka č. 52 - Jobsov vynález skazy, žraloky, KedysiRocky a redetekívka

Týždeň geeka

Najnovší 52. diel týždenného videospravodajstva udalostí pre geekov príjemne prekvapí ústretovosťou voči nepočujúcim a tým, ktorým sa nechce zapínať pri sledovaní videa zvuk. Prístup k titulkom však bol značne kreatívny, a preto ich treba brať s rezervou. V každom prípade sa dozviete pár noviniek zo sveta filmu: ak vám už chýbal životopisný film o tvorcovi nahryznutého jablka, máte tu niečo, čo vás poteší. Nás, ktorí radi spočinieme okom na pekných mužoch, poteší najmä jeho hlavný predstaviteľ. Staromilci sa tiež môžu usmiať, lebo vyčistili Vynález skazy, takže vyzerá a uvádza sa ako nový. Klobúk dolu. Kto rád Rockyho, poteší ho nový spin-off, taktiež sa mihne napríklad Vreskot, a bude aj omaľovánka. Nájdete tu aj nejaké nové adventúry a ako každé leto, proste musia spadnúť žraloky!!!

Na záver vyhodnotenie predchádzajúcej otázky a nová motivačná úloha. A ukáže sa aj Ďuri!

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 52 – Jobsov vynález skazy, žraloky, KedysiRocky a redetekívka

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky:

Steve Jobs – Official Trailer

Karel Zeman: Vynález zkázy – trailer digitálně restaurovaného fil­mu

SHARKTOPUS VS. WHALEWOLF Trailer

Sharknado 3: Oh Hell No! Official Extended Trailer

Creed Trailer Featuring Sylvester Stallone and Michael B. Jordan

RENOIR


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


8. júla 2015
Marek Čabák a Juraj Búry