Týždeň Geeka č. 33 - Sexy pionierky, nacisti v USA a RUDO

Týždeň geeka

V tohtotýždňovom spravodajstve pre geekov sa dozvieme závažnú novinku o Vodnom mužovi a inú o Indiana Jonesovi, ale tiež sa môžeme pokochať fragmentmi z Votrelca č. 5. Mimochodom, Pratt v klobúku vyzerá ako živý a Momoa sa na surfe narodil. Priaznivci Dicka a jeho Muža z vysokého zámku si už zrejme môžu leštiť monitory. Reč bude taktiež o nových knihách, komiksoch a konečne aj o zombie vyvražďovačke v červených kravatách. Ani hráči neobídu nasucho, ak nebudú pchať prsty tam, kam nemajú. V relácii tiež pripomenuli blížiacu sa uzávierku hlasovania v súťaži Svet na tvoj obraz 2014, kde každý z hlasujúcich má šancu vyhrať knihu.

Na záver je už tradične netradičné vyhodnotenie otázky z minulého dielu, ktoré vás prinúti zastavovať video a vracať sa k svojim obľúbeným odpovediam. Nasleduje nová anketová otázka, ktorej zodpovedanie môžete konzultovať napríklad… s Agentúrou pre podporu vedy a techniky a celkom na záver pozvánka na Game Expo a AnimeShow.


Týždeň geeka č. 33 – Sexy pionierky, nacisti v USA a RUDO

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky:

Hlasovanie Svet na tvoj obraz 2014

Socialistický Zombi Mord DVD

AnimeSHOW a GAME EXPO


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


25. februára 2015
Marek Čabák a Juraj Búry