Týždeň geeka č. 29 - Vybuchujúce mačiatka, ďalší Marvel a iné FÓRy

Týždeň geeka

Tvorovia geekotýždenníka aj v 29. časti pripravili pre fanúšikov fantastiky priehrštie noviniek. Čo by priemerný Slovák kameňom dohodil, môže nájsť Robotický LEGO workshop. Ak by sa vám hier málilo, dozviete sa o priestorovo nestabilných mačiatkach zatiaľ umiestnených na kickstarteri (reálne a priestorovo väčšinou stabilné mačiatka sú dočasne umiestnené napríklad tu). Tí, čo nemajú dostatočne vzrušujúci vlastný život, si môžu splniť sny v hre Identity. Komiksofilov zaujme zemetrasenie v Marveli a seriáloví závisláci sa potešia novému Strainu a kastingovej mesaliancii Flash vs. Prison Break. V spravodajstve sú tiež spomenuté výsledky ankety Fantastická osobnosť roka 2014, pričom tvorcovia týždenníka z vrodenej skromnosti nespomenuli, že sa im podarilo uchytiť 4. miesto. V závere vás čakajú výsledky minulotýždňovej ankety TG, tentokrát v pôsobivom výtvarnom vyobrazení, a tohtotýždňová otázka, ktorá iste podnieti vašu predstavivosť a na ktorú môžete odpovedať aj priamo pod týmto článkom.


Týždeň geeka č. 29 – Vybuchujúce mačiatka, ďalší Marvel a iné FÓRy

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky:

Hra Exploding Kittens

Identity Video Game Trailer

THE STRAIN Season 2 TEASER TRAILER


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


28. januára 2015
Marek Čabák a Juraj Búry