Týždeň geeka č. 222 - Nová grafika, nový POPkast a nové správy

POPkast nový

Vitajte pri sledovaní 222. časti týždenníka pre geekov, ktorý sa predvedie v celkom novom podobe, v novej veste a s novým účesom. A o starinkách sa tiež baviť nebudeme. Na svoje si prídu tí, ktorí radi sledujú neborákov unikajúcich z malých a veľmi dobre uzavretých priestorov či detskí fanúšikovia dobrodružstiev kráľa Artuša. S celkom dobrým obsadením prichádza film, ktorý by ste mali asi sledovať so zaviazanými očami, ale hororov sa z hlbín temnôt vyrinulo viac. Z hlbín toho prichádza viac, ale je len logické, že keď žijete celé stáročia v krajine obkolesenej morom, časom zatúžite po zmene Začínajúce autorky, pozor na kníhkupectivá, kam pôjdete rozdávať autogramy. Tiež tu máme jeden šibnutý animák, ktorý odráža dnešné korektné časy no a samozrejme, dušičky! BTW, nemal by v Slashstreet Boysť hrať aj Slash? Zvyšok tégéčka patrí konzolám.

Na záver vás čaká malá anketa .

Súťažná otázka pre čitateľov Fandom.sk: nórska lesná alebo mainská mývalia? (Odpovede môžete naškriabať do komentárov priamo pod týmto článkom.)

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 222 – Nová grafika, nový POPkast a nové správy

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

ESCAPE ROOM Official Trailer

The Kid Who Would Be King

Bird Box Trailer

The Possession of Hannah Grace Trailer

TIDELANDS Trailer Season 1

YOU Trailer Season 1

SUPER DRAGS Trailer Season 1

SLASHSTREET BOYS – SLASHING BODIES

SLASHSTREET BOYS – I'LL KILL YOU THAT WAY

Intellivision® Amico™


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


31. októbra 2018